AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive dette. Jeg føler at personligheten min mangler kontuinitet til tider. Jeg en innesluttet introvert person som ofte er egnstelig og submissiv. Jeg ser ofte ned i bakken, spesielt hvis jeg snakker med noen. Jeg holder mine egne meninger for meg selv og er veldig lett til å overtale til ting jeg ikke vil. Noe som er typisk meg er at hvis noen setter seg ved plassen min, så tør jeg ikke gå å hente blyanten min som ligger der i frykt for at noen skal tro at jeg stjeler blyanten demmes(selv om den er min). I den siste tiden har jeg følt meg underlig. Det er som en helt annen person er i kroppen min, jeg føler meg amper og fryktløs. Jeg har havnet i fler konflikter i de siste to ukene enn det jeg har i løpet av hele livet mitt. Jeg har fornermet vilt fremmede og dratt opp småting som ikke er noe vits i å krangle over. Jeg har ødelagt et par vennskap ved å si ting som ikke kan tas tilbake og finner på å provosere både venner og bekjente helt uten videre. jeg har også funnet på livsfarlige ting som å snike meg inn på avsperrede områder å klatre opp i høye ting blant annet heisekraner. For å så fullstendig panikk etterpå når jeg kommer til meg selv og husker tilbake på hva jeg har gjort og hva det kunne endt med. Jeg vet ikke hva som skjer i det ene øyeblikket er jeg den beskjedene meg og i det andre øyeblikket er jeg ansvarsløs og bekymringsfri. Anonymous poster hash: 485ea...6c1
Gjest Klaveret Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Dersom du opplever det som slitsomt og ubehagelig vil forhåpentligvis en psykolog kunne hjelpe deg å sortere litt. Det du beskriver høres jo ikke "vanlig" ut (men hva er vanlig?).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå