AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #21 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg beklager at jeg har forvirret deg, den følelsen er sjelden god. Jeg skal oppklare. Hvordan virker jeg som en mann i det jeg skrev? Etter å ha lest innlegget ditt på nytt...og fulgt litt bedre med, så er jeg nok bare et forvirra fjols😂. Unnskyld☺Anonymous poster hash: bbfb4...f06
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #23 Skrevet 3. oktober 2015 Kan være gøy det 😆Anonymous poster hash: bbfb4...f06
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #24 Skrevet 4. oktober 2015 Vet at typen liker det og derfor foreslår jeg det på dagene jeg vet jeg skal dusje Han spruter helst på rumpa, i ansiktet eller på puppene. Syns det er deilig Anonymous poster hash: 1bb9b...3ae
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #25 Skrevet 4. oktober 2015 Vet at typen liker det og derfor foreslår jeg det på dagene jeg vet jeg skal dusje Han spruter helst på rumpa, i ansiktet eller på puppene. Syns det er deilig Anonymous poster hash: 1bb9b...3ae Står han bare over deg å runker ?Anonymous poster hash: bbfb4...f06
Gjest Coolaid Skrevet 4. oktober 2015 #26 Skrevet 4. oktober 2015 Nei. Hvorfor skulle jeg like det? Anonymous poster hash: a0396...065 Fordi du tenner på det ? ? ? Ts spurte om noen som tenner på det, ikke hvem som ikke tenner på det....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå