Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I straks en uke nå, har jeg har vonde og sterke smerter ved høyre bryst. Litt oppunder brystet, i beinet. Altså ribbeina muligens. Smertene er veldig vonde, kraftige og kan vare en god stung eller bare noen minutter. Men har de mange ganger om dagen. Kjennes ut som jeg mister pusten nesten helt når de smertene kommer. Veldig vondt for å puste, le, hikke, rape anspenne meg. Er så vondt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Har ikke slått meg eller sovet dårlig på noe vis, så skjønner ikke hva det kan være. Men blir det mer av dette neste uke, kontakter jeg nok lege. Hjelper ikke å sitte, stå, ligge, gå eller bøye meg til noen sider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du allerede hatt smertene en uke ville jeg ikke drøyd en uke til med å gå til lege.

Anonymous poster hash: 7bb63...c7f
Skrevet

Hvor gammel er du? Kommer det når du er i ro eller når du anstrenger deg? Er det vondt når du klemmer på området? Opplevd slikt tidligere?

Jeg ville dratt til fastlegen på mandag for å utelukke noe farlig ganske kjapt.

Anonymous poster hash: b6c42...18e
Skrevet

23 år. Når jeg bare er helt i ro eller rører litt på meg. Jeg kjenner det når jeg klemmer litt på smerteområdet, men er ikke så kjempe vondt. Aldri opplevd før, nei.

Får gjøre det..

Skrevet

Høres ut som en muskelstrekk eller noe. Om du er redd, ikke får sove etc så koster det ingenting å ta en telefon til en lege og høre :)

Anonymous poster hash: 84ca3...8d1
  • Liker 1
Skrevet

Sant, får gjøre det! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...