AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Min eks slettet fra Snapchat. Hun slutter å bruke Snapchat for to år siden. Men nå dukket hun opp på min snap igjen. Jeg gikk på "La deg til" og der var brukeren hennes. Jeg godkjente den. Nå sitter jeg spent å venter på aktivitet fra hun. Håper hun skriver/sender snap. Hva som helst. Har ikke hatt kontakt på over et år. Eventuelt hva skal jeg sende bilde av/tekst?Anonymous poster hash: 11198...d49
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Ikke overanalyser. Snapchat er ganske upersonlig i mine øyne. Hyggelig at hun la deg til, men drit i å lag kodede meldinger til henne og tolk hennes bilder som signaler til deg. Skaper bare stress. Syns du bare skal forholde deg som vanlig på snapchat, ikke sende noe til henne privat, med mindre hun starter å sende til deg privat. Anonymous poster hash: 196b7...9d9 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Ikke overanalyser. Snapchat er ganske upersonlig i mine øyne. Hyggelig at hun la deg til, men drit i å lag kodede meldinger til henne og tolk hennes bilder som signaler til deg. Skaper bare stress. Syns du bare skal forholde deg som vanlig på snapchat, ikke sende noe til henne privat, med mindre hun starter å sende til deg privat. Anonymous poster hash: 196b7...9d9 Ja, enig. Får vente å se. Har ikke følelser annet enn vennskap med ho uansett. Livet og livet på Snapchat går som normalt! Anonymous poster hash: 11198...d49
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 Det er snapchat altså. Snapchat er ikke viktig. Anonymous poster hash: 4205a...425 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Ja, enig. Får vente å se. Har ikke følelser annet enn vennskap med ho uansett. Livet og livet på Snapchat går som normalt!Anonymous poster hash: 11198...d49 Da skjønner jeg ærlig talt ikke hvorfor du engang bryr deg og lurer.... Anonymous poster hash: 196b7...9d9 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 På snapchat har man mulighet til å legge til venner via kontaktlisten sin, så det er jo en mulighet at hun bare la til alle hun hadde i kontaktlisten sin. Anonymous poster hash: 09ba0...2cf 2
Gjest mann20mb Skrevet 2. oktober 2015 #7 Skrevet 2. oktober 2015 På snapchat har man mulighet til å legge til venner via kontaktlisten sin, så det er jo en mulighet at hun bare la til alle hun hadde i kontaktlisten sin. Anonymous poster hash: 09ba0...2cf Takk, det viste jeg ikke. Jeg har slettet henne fra min kontaktliste på mobilen. Det kan da bety at hun har mitt nummer der. Hmm.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #8 Skrevet 2. oktober 2015 Takk, det viste jeg ikke. Jeg har slettet henne fra min kontaktliste på mobilen. Det kan da bety at hun har mitt nummer der. Hmm. Det at hun har nummeret ditt der betyr vel ingenting. Jeg og har nummeret til eksen min som jeg var sammen med i 2011, det betyr ingenting det heller :-) Anonymous poster hash: 09ba0...2cf 2
lillsunshine Skrevet 3. oktober 2015 #9 Skrevet 3. oktober 2015 Takk, det viste jeg ikke. Jeg har slettet henne fra min kontaktliste på mobilen. Det kan da bety at hun har mitt nummer der. Hmm. Man kan legge til via Facebook også tror jeg?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #10 Skrevet 3. oktober 2015 På snapchat har man mulighet til å legge til venner via kontaktlisten sin, så det er jo en mulighet at hun bare la til alle hun hadde i kontaktlisten sin. Anonymous poster hash: 09ba0...2cf Hun må allikevel huke av for hvem på kontaktlisten hun vil legge til på Snapchat manuelt. Anonymous poster hash: 11198...d49
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #11 Skrevet 3. oktober 2015 Man kan legge til via Facebook også tror jeg? Mulig det. Ikke noe jeg har vært borti. Tror ikke det, men fult mulig jeg tar feil. Da tenker jeg man kunne logget inn med Facebook bruker, men det alternative er ikke der. Uansett så er vi ikke venner på Facebook Anonymous poster hash: 11198...d49
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #12 Skrevet 3. oktober 2015 Ja min siste sexpartner (jeg var forelsket i) la meg til på snap og insta for noen uker siden, jeg fikk helt hjertebank og smeltet og tenkte jippiiiiiiiii. Men neida haha han hadde bare linket de profilene til facebook profilen sin så det var jo alle på facebook han plutselig hadde lagt til og ingenting personlig rettet til meg (desverre lol ) Anonymous poster hash: 196b7...9d9 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #13 Skrevet 2. juni 2019 På 2.10.2015 den 14.56, AnonymBruker skrev: Min eks slettet fra Snapchat. Hun slutter å bruke Snapchat for to år siden. Men nå dukket hun opp på min snap igjen. Jeg gikk på "La deg til" og der var brukeren hennes. Jeg godkjente den. Nå sitter jeg spent å venter på aktivitet fra hun. Håper hun skriver/sender snap. Hva som helst. Har ikke hatt kontakt på over et år. Eventuelt hva skal jeg sende bilde av/tekst? Anonymous poster hash: 11198...d49 Hvordan er det om jeg har lagt til en på snap, å han ikke har lagt meg til (enda). Da får han ikke se hva jeg sender han, eller? Er det idiotisk å gjøre det? Anonymkode: a6ac7...033
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #14 Skrevet 2. juni 2019 Det kan jo være at etter to år så synes hun det er "safe" og legge deg til som venn igjen.. 😉 Overhodet ikke grunn til spekulasjoner mener jeg. Anonymkode: fac29...9d2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #15 Skrevet 2. juni 2019 Hvordan er det om jeg har lagt til en på snap, å han ikke har lagt meg til (enda). Da får han ikke se hva jeg sender han, eller? Er det idiotisk å gjøre det? Anonymkode: a6ac7...033
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå