Teardrop Skrevet 2. oktober 2015 #1 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Noen som har tips? Bilder,stegforsteg,linker eller lignende? Jule eller vinterdekorasjoner. Kranser,lysefat,vaser,nisser,juletrepynt +++++ Takk Endret 2. oktober 2015 av Teardrop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ravna Skrevet 2. oktober 2015 #2 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) . Endret 19. januar 2018 av Ravna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 2. oktober 2015 Tips til søkeord? Kan jeg søke på alle språk der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ravna Skrevet 2. oktober 2015 #4 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) . Endret 19. januar 2018 av Ravna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #5 Del Skrevet 2. oktober 2015 hva med disse konglene med pinnebein? Anonymous poster hash: 078ba...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ravna Skrevet 2. oktober 2015 #6 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) . Endret 19. januar 2018 av Ravna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #7 Del Skrevet 2. oktober 2015 Plukk kongler, spray med gullmaling og fest silkebånd i bunnen så de henger opp-ned på treet. Anonymous poster hash: 5cddc...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #8 Del Skrevet 2. oktober 2015 Lag en julekransAnonymous poster hash: e39bd...b58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #9 Del Skrevet 2. oktober 2015 Finn en tørket trestubbe, og noen runde steiner oppå hverandre (hode og kropp) som limes på stubben. Mal søte ansikt på steinene og klipp til nisselue av noe rødt stoff. Vi har en slik og den er tradisjonelt koselig å ha fremme ved juletider. Anonymous poster hash: e210c...4d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirasi Skrevet 2. oktober 2015 #10 Del Skrevet 2. oktober 2015 Sukk... Jeg hadde funnet fram en drøss med linker, men mobile hengte seg opp og alt forsvant. Men theinspiredroom, countryliving og marthastewart har en del diy's som inkluderer bruk av ting funnet i naturen. Søk på for eksempel "pinecone christmas decorations diy". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #11 Del Skrevet 2. oktober 2015 *Julekrans - http://www.viivilla.no/interior/fest-og-hoytider/slik-lager-du-kreative-julekranser/ *Julekuler - spraylakkér julekuler, fest på en snor og heng dem på treet. *''Juleglass'' - pynt et norgesglass f.eks og fyll det med hjemmelaget knekk/karameller, fin julegave. *Pynt granbar en fin stubbe e.lhttps://www.google.com/search?q=christmas+decorations+made+by+pinecone&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CBwQsARqFQoTCLia6bjyo8gCFQsTLAodadEDrA&biw=1600&bih=791Her var det mye kult Anonymous poster hash: 21bec...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #12 Del Skrevet 2. oktober 2015 https://www.google.com/search?q=christmas+decorations+made+by+pinecone&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CBwQsARqFQoTCLia6bjyo8gCFQsTLAodadEDrA&biw=1600&bih=791Her var det mye kult Anonymous poster hash: 21bec...dac Ja, der var det mye fint. Jeg likte spesielt godt den engelen littegrann ned på siden. Anonymous poster hash: 5cddc...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 4. oktober 2015 #13 Del Skrevet 4. oktober 2015 Pensle kongler med vanlig hobbylim ytterst, og strø glitter over. Kan brukes i blomsterdekorasjoner, som juletrepynt etc. Kan også gjøres med nakne kvister og settes i en vase.Finnes ofte en del nye og eldre bøker med tips på biblioteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 4. oktober 2015 #14 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Har man ståltråd, glitter og gjerne litt mer dekorative tråder ( myrtetråd med farge, buljongtråd eller lignende) er det utrolig hvor mye dekorativt en kan lage. Jeg er spesielt glad i mose, fordi det er så fint å jobbe med. Dersom du har oasis i en krukke, eller en skål, legger mose på og putter noen lilla kuler i, og / eller eller annet lilla stæsj, så har du en flott adventspynt. Til julefeiringen, kan du gjøre det samme, men f.eks med noe rødt i. Du kan lage stjerner med greiner med lav på, etter samme mønster som vi tegner dem. Jeg har lagd en del stjerner for å ha i vinduet, med blomsterpinner, som jeg kler med mose og vikler litt fin tråd rundt. Er også fint å lime mose på papp som en har klipt ut som hjerter eller stjerner og vikler litt fin tråd rundt, samt kanskje spanderer litt glitter på. Ellers lager jeg store kranser av granbar for å henge ute og bar fortsatt en krans jeg laget av greiner fra bjørk, med lav på, lerkegreiner med kongler på og litt einer innimellom fortsatt hengende inne i stua etter sist jul. Eineren har blitt noe gul, men det ser fortsatt fint ut, så det er derfor den har fått blitt hengende. Jeg blir inspirert av denne dama http://atelierkari.blogspot.noLenger ned på denne siden finner du en video på hvordan du kan lage din egen krans http://atelierkari.blogspot.no/2010/10/lag-deg-en-kvistkrans-videokurs.html Endret 4. oktober 2015 av absinthia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 4. oktober 2015 #15 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg pleier å ta meg en tur i skogen godt utpå høsten, for å samle litt mose, kongler, kråkefot,lav, jeg rasker med meg noen tørre frøstander fra veikanten og det som ellers måtte gi meg noen ideer. I år skal jeg finne meg litt tørre stikker med geiterams som det fortsatt henger litt skjegg på, spraye de lett og ha litt glitter på, slik at det ser ut som rimfrost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå