AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Hei. Er jente med problemer med stå opp om morgenen, hva kan jeg gjørefor ikke forsove meg? Det har skjedd litt masse nå og har fått advarsel på jobben. Sover sikkert mellom7 å 6 timer eller noe og har fire alarmer på. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre lenger. Takk for svarAnonymous poster hash: 51d57...48f
Gjest Badebuksa Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Kanskje du kan forsøke å legge deg 2-3 timer tidligere?
elchaparral Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg har ikke prøvd, men synesdet er veldig vanskelig
Brunhilde Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Hvis du ikke klarer å stå opp fordi du er trøtt, så må du nesten bare prøve å legge deg tidligere. Har du prøvd å plassere vekkerklokken så langt unna senga at du må opp for å slå den av, eller er problemet at du ikke hører den i det hele tatt? Uansett så tror jeg rett og slett at du ikke får dekket søvnbehovet ditt, og det er det i grunnen bare du som kan gjøre noe med. Lykke til
elchaparral Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 Takk for svar! Ja, det har eg. Men får vel bare tvinge meg til å legge meg i god tid! er ikke gøy måtte bruke den unnskyldningen(syk) når jeg plutselig står seint opp etter noen dager som jeg har vært presis på. Uff.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #7 Skrevet 2. oktober 2015 Det har også en del med selvbeherskelse å gjøre. Du må bare komme deg opp, selv om det er utrolig kjipt og du er trøtt som en dupp. Anonymous poster hash: 7f867...723
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå