AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Hei! Jeg har i det siste ukene vært forkjølet med hoste, og litt smerter i ørene og har også hatt litt smerter i halsen. Eller det sitter ikke halsen, men føler at det sitter bak på tungen og det gjør vondt å bevege tunga...Så på nettet at dette kunne være tegn på kreft... Er bare 18år, røyker ikke og drikker sjelden.. Noen som har opplevd lignende ved forkjølelser? Burde jeg dra til legen? Anonymous poster hash: ad454...0d5
Macro Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Alt du kjenner i kroppen KAN være kreft. Uansett hva du søker opp KAN det være kreft. Er helt sikkert en bagatell, men er du bekymret går du til legen
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 ER det vanlig å ha det slik ved en forkjølelse? Anonymous poster hash: ad454...0d5
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Unika Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 ER det vanlig å ha det slik ved en forkjølelse? Anonymous poster hash: ad454...0d5 Alt du nevner er vanlig ved forkjølelse ja. Er du ikke frisk om noen uker, gå til legen. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 Kjenner det er vondt å trykke på tungen, men er ikke noe belegg eller noen ting...er bare vondt å gjespe å snakke, har kommet av og til et par ganger i løpet av de siste dagene....Har jo vært forkjølet, men er vel en liten hypokonder og er gankse flink åskremme meg opp uten å bety noe...Har alltid slitt med ørene mine Anonymous poster hash: ad454...0d5
Rumle Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Det er sikkert ingenting,Ts Om du uroer deg mye likevel; ta en tur til legen
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #8 Skrevet 2. oktober 2015 Hva med å ta en tur til legen? Det kan være en god idè... Anonymous poster hash: e82e6...79b
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #9 Skrevet 2. oktober 2015 Gå til legen og spør. Å bruke google til helseproblemer er ofte en meget dårlig løsning, da mange blir sykere av google enn av en tur til legen. Kreft har du neppe, men en skikkelig høstforkjølelse ja, det har du. Anonymous poster hash: 3bb5a...947 2
SiMa Skrevet 2. oktober 2015 #10 Skrevet 2. oktober 2015 Er det nye symptomer i forhold til hva du er vant med ved forkjølelse? Varer forkjølelsen lenger enn vanlig? Er du dårligere enn du pleier å være ved forkjølelse? Er du bekymret for at det kan være noe alvorlig? Svarer du ja på ett av disse spørsmålene ringer du og bestiller en legetime. Mest sannsynlig er det helt ufarlig og over om en uke eller to, men det er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Av legen kan du til og med få en forklaring som gjør deg mindre bekymret ved neste anledning.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #11 Skrevet 2. oktober 2015 ALT du googler er tegn på kreft. samme symptomer kan jo gi 100 diagnoser hvis du skal se på google. gå til legen om du er bekymret Anonymous poster hash: f0d9d...c15
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #12 Skrevet 2. oktober 2015 Forrige uke gikk jeg rundt med skikkelig vondt i tunga. Det gjorde vondt å bevege den, klarte ikke å spytte (når jeg pussa tenner feks) og etterhvert gjorde det også vondt når jeg spiste. Klarte selvfølgelig å Google meg fram til strupekreft.. men så en dag oppdaget jeg rett og slett et munnsår på undersiden av tunga. Det forklarte saken! Anonymous poster hash: 2a642...bfa
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #13 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg har ved to anledninger hatt store smerter i tungeroten ved kraftig forkjølelse. 21 år og frisk som en fisk. Anonymous poster hash: bc1d6...121
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå