enavdem Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Leser masse om menn som sovner etter orgasme, derimot opplever jeg som kvinne å sovne etter dette mens samboer får enormt med energi. Føler vi bytter på kjønnsrollene ifht statistikken .... Vel.. greia er at jeg ikke vil sovne etter sex, jeg prøver å holde meg våken, men jeg sovner. Gjerne for 1,5 time. Samboer sier han gang på gang prøver å vekke meg, men med uten hell. Merker også at jeg blir fryktelig kvalm etter å ha sovna så det er faktisk rimelig ukult å sovne etter sex! Årsaker på nett for ang det å sovne er jo hormoner som er kjønnsdelt, men nå er nok ikke dette riktig tilfelle for meg siden jeg faktisk sovner, men burde være den med masse energi. Noen som har opplevd lignende, og / eller vet hva som kan være årsaken?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Åja, så du er en av dem... sorry måtte bare... Det kan hjelpe å stå opp og holde deg våken bare de første 30 sekundene det tar for å våkne opp etter en sexøkt. Det er i hvert fall det rådet som blir gitt til menn som blir trøtte etter sex. Anonymous poster hash: bb7ff...0fc
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Syns du er heldig jeg! Den avslappende effekten av orgasme og totalt stopp av tid og eksistanse er fantastisk. Desverre er jeg selv blandt de som blir lys våken, kjempe analyserende der jeg ligger i armene på en allerede sovnet mann, og når jeg til slutt greier å bli LITT trøtt så går jeg koko i hodet fordi jeg ikke har sovnet før snorkingen hans begynner... = mange søvnløse netter, mildt sagt. Anonymous poster hash: c4ef6...f61
enavdem Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2015 Åja, så du er en av dem... sorry måtte bare... Det kan hjelpe å stå opp og holde deg våken bare de første 30 sekundene det tar for å våkne opp etter en sexøkt. Det er i hvert fall det rådet som blir gitt til menn som blir trøtte etter sex. Anonymous poster hash: bb7ff...0fc Hahaha, jeg er vel en av dem... 😂 Har forsåvidt troa på akkurat det, bare at hver gang tenker jeg " stå opp, hold deg våken, ikke sovne, øyna oppe!" så tar det 30 sek å jeg er borte. Hele kroppenn protesterer, som om jeg hadde vært neddopa 🙈 innsatsen kan sikkert økes,så skal prøve ut den!
enavdem Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2015 Syns du er heldig jeg! Den avslappende effekten av orgasme og totalt stopp av tid og eksistanse er fantastisk. Desverre er jeg selv blandt de som blir lys våken, kjempe analyserende der jeg ligger i armene på en allerede sovnet mann, og når jeg til slutt greier å bli LITT trøtt så går jeg koko i hodet fordi jeg ikke har sovnet før snorkingen hans begynner... = mange søvnløse netter, mildt sagt.Anonymous poster hash: c4ef6...f61 Hehe, det er avslappendre og rått behagelig. Men... Jeg blir sinnsykt kvalm som nevnt , så å sovne medfører ikke noe positivt for meg... 🙈 i tillegg våkner jeg ikke om samboer prøver å dra meg opp. Vel.. Jeg våkner i blant, men det er fordi han blir sinna og da skjer det en eller annen skjerpings i hodet mitt 😂😄
Gjest Piraten Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 Er det så farlig da? Jeg sovner alltid etter sex i senga, men ikke andre steder. Har hendt på ei strand.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Her er det også sånn at han blir skikkelig energisk og lysvåken, mens jeg blir trøøøhøøøhøøøøtt!! Ikke kvalm da, som du beskriver. Et slit å klare å komme seg opp av senga og på do for tiss og vask etter samleie (for å unngå UVI), for jeg vil bare rulle meg over på sida og sovne. Har vi sex på kvelden er det jo bare fint å blir skikkelig trøtt, men vi er jo lite kompatible der; han foretrekker morgensex og jeg kveldssex. Anonymous poster hash: a58b9...979
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Ta deg en dusj Anonymous poster hash: 04f14...7a7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #9 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg er en mann som klarte å tvinge meg til å holde meg våken, fordi jeg synes damen fortjente såpass. Det jeg har lært er at å "please" damen for mye, det gjør alt mye værre. Nå er jeg egoistisk nok til å sove, selv om damen er våken etter orgasme. Har lært av feilene mine .. synd at ikke snille omtenksomme gutter kommer langt Anonymous poster hash: 4c514...ce6
enavdem Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter #10 Skrevet 16. oktober 2015 Her er det også sånn at han blir skikkelig energisk og lysvåken, mens jeg blir trøøøhøøøhøøøøtt!! Ikke kvalm da, som du beskriver. Et slit å klare å komme seg opp av senga og på do for tiss og vask etter samleie (for å unngå UVI), for jeg vil bare rulle meg over på sida og sovne. Har vi sex på kvelden er det jo bare fint å blir skikkelig trøtt, men vi er jo lite kompatible der; han foretrekker morgensex og jeg kveldssex.Anonymous poster hash: a58b9...979 haha, senga er skremmennde god etter sex ja... men helt enig, kveldssex er bedre enn morgensex.. for min del er det pga dårlig ånde fra begge som rt gruuusomt turn off for meg. også synes jeg at kyssing er viktig , så dårlig morgenånde og morgensex er iikke min ting heller.. 😂
enavdem Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter #11 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg er en mann som klarte å tvinge meg til å holde meg våken, fordi jeg synes damen fortjente såpass. Det jeg har lært er at å "please" damen for mye, det gjør alt mye værre. Nå er jeg egoistisk nok til å sove, selv om damen er våken etter orgasme. Har lært av feilene mine .. synd at ikke snille omtenksomme gutter kommer langt Anonymous poster hash: 4c514...ce6 tror de kommer veeldig langt med de riktige personene! ☺
enavdem Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter #12 Skrevet 16. oktober 2015 Er det så farlig da? Jeg sovner alltid etter sex i senga, men ikke andre steder. Har hendt på ei strand. jaa synes jo ikke det er no stas som nevnt :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå