AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Var til lege for 2 dager siden etter voldsomme smerter når jeg gikk på do og når jeg satt vanlig på en stol. Fikk ikke gjennomført gu fordi jeg var så sår og betent, og det var rett og slett ikke plass til den metalbiten som skulle inn. Hun sa dette var urinveisinfeksjon ettersom jeg hadde hatt samleie i helgen og ikke vært på do etterpå. Men nå 2 dager etterpå får jeg verken til å gå/ stå eller gå riktig på do fordi smertene er for store. Dagen før jeg dro til legen så jeg to hvite klumper i hver sin indre kjønnsleppe og hadde lite utflod. I dag så det ut som en krigssone rundt de indre kjønnsleppene og generelt hele underlivet. Antar at disse to har sprukket og det gjør så ekstremt vondt. Har noen noe tips om hvordan jeg skal klare å gå på do og sitte på en stol igjen. Det skal sies at i dag var kjønnsleppene klistret sammen og jeg lekker utflod. Vær så snill å hjelp en stakkars jente som ønsker å komme seg ut av husetAnonymous poster hash: e224f...ca7
Pusemamma Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Ring legevakta. Høres jo som en skikkelig infeksjon. 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Kjære deg, du må til lege eventuelt på shkehus når dette er så ille. Anonymous poster hash: 6635d...650
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Herpes.. Anonymous poster hash: 32117...dc2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 "Krigssonen" ser litt ut som sår når du biter deg i munnen, dessverre har jeg ikke tid til flere legetimer ettersom det er full dag i morgen med både prøver å eksamen Anonymous poster hash: e224f...ca7
frk91 Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Dra til legevakta! Høres ut som et klassisk førstegangsutbrudd av herpes. Jeg ventet alt for lenge med å dra til legevakta når jeg fikk herpes, det var et helvete før tablettene begynte å fungere. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 Herpes ja. Anonymous poster hash: 4ad96...831
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #9 Skrevet 1. oktober 2015 Her er det bare å komme seg til legevakta, du har sannsynligvis et helvetes førstegangsutbrudd av herpes. Anonymous poster hash: b3b33...704
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #10 Skrevet 2. oktober 2015 Herpes, tenker jeg og. Om du skal få sikkert svar må det tas prøve av sårene så raskt som mulig. Og du kan få behandling med antivirale midler. Anonymous poster hash: 83301...cd6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå