Gå til innhold

Kjempegod og veeeeldig enkel pizza


Gjest Pjusk

Anbefalte innlegg

Vet nesten ikke om dette kan kvalifisere til pizza, men den smaker iallefall kjempegodt!!!

Toro Pizzabunn-mix (tilsett bare vann)

Kjevl ut til en pizzaleiv og smør på pesto og strø på mozzarello-ost. Jeg er kjempeglad i skorper, så jeg bretter kantene godt inn på pizzaen (blir nesten innbakt).

Stekes på 250 grader i ca. 12. min.

Nam - nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gjorde det enda enklere i går, for vi hadde superdårlig tid...

Tok ut noen pitabrød fra fryseren, la dem på en plate og slang på div. fyll + ost. Inn i ovnen i ti minutter, og vi hadde knallgod "hurtigmat"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nan (brød' date=' ikke morsmelkerstatning) er supert som pizzabunn forresten. I alle fall om du har dårlig tid og liker tykk bunn på pizzaen.[/quote']

Smart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

har noen prøvd de pose-fyllene som finnes fra toro?

Hadde tenkt til å lage pizza idag og har kjøpt sånn ferdig-deig pose.Stor pose. Hvor mange poser med fyll trenger jeg til dette?Holder det med en, eller bør jeg bruke to..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sunt kan man lage en pizza?

Pizza er ikke så usunt som man tror. Bruk grovere mel i bunnen. Selve tomatsausen er det praktisk talt ikke noe fett i, om man ikke steker løken i en hel pakke smør da. Bruk mager topping, f.eks. kyllingkjøtt eller karbonadedeig og lettost på toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pizza er ikke så usunt som man tror. Bruk grovere mel i bunnen. Selve tomatsausen er det praktisk talt ikke noe fett i, om man ikke steker løken i en hel pakke smør da. Bruk mager topping, f.eks. kyllingkjøtt eller karbonadedeig og lettost på toppen.

Jeg bruker oppskrift fra Grete Roede, og lager stor og god pizza som jeg og mannen blir mer enn mette av. Den holder seg da innenfor GR-grensene for hvor mye kalorier man skal spise til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnsakspizza er faktisk veldig godt. løk, sjampinjong, paprika, mais, advokado, squash, tomat.. man kan putte de fleste grønnsaker på pizza. blir både godt og sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde ut i går;

Nan-brød (ikke verdens sunneste alternativ kanskje men...), kjøpte en boks knuste tomater iblandet litt urter, vårløk, spekeskinke, den lett-ost-blandingen som det går reklame for på tv nå + ett dryss hvitløk....

super godt, og det KAN da ikke være veldig usunt nei, jeg stekte ingenting av ingrediensene og alle ingrediensene er sunne, muligens med unntak av nanbrødet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...