AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Hvorfor får man det? Jeg hadde ikke det før, og jeg drikker kun pepsi max som har kullsyre i seg.. Og jeg får så fryktelig vondt i brystet i en stund etterpå. Noen med peiling eller som har det slik selv?Anonymous poster hash: 9ffba...d1b
tørkestativ Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Brystbrann? Flere som sliter med kullsyreholdige drikker hvis de har det
stikkontakt Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Sånn hadde jeg det en periode, hver gang jeg drakk brus så fikk jeg vondt i brystet. Men plutselig gikk det over, og har ikke hatt det siden. Aner ikke hvorfor det var slik.
Rumle Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg får det når jeg er veldig tørst og drikker fort. Prøv å drikk litt saktere? Bare et forslag
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Veldig vanlig. Når du f.eks drikker eller spiser noe som utvider spiseröret. Spiseröret går gjennom diafragma samme stedet som aorta krysser over. Når det blir utvidet der gir det et kortvarig press på aorta. Derfor kjenner du den smerten. Helt ufarlig Anonymous poster hash: 372e6...617
Gjest Badebuksa Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 Kullsyre går inn i blodårene og blodet og bruser i hjertet. Farlige greier
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå