Enamorada Skrevet 1. oktober 2015 #1 Skrevet 1. oktober 2015 Hvor mye betalte dere for bryllupskake? Kan dere poste et bilde av den eller liknende kake? Bestilte dere bakt på bestilling, bakte selv eller annet?
Gjest økonomifrue Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Søsteren min er hobbybaker og hun bakte alle kakene til bryllupet vårt! Vi fikk det som gave og vi la kun føring på hva slags kake med krem inni Bryllupskake og hvordan vi ville ha den pyntet. Ellers ønsket vi hvilke andre kaketyper vi ville ha. Bryllupskaka vår var sjokoladekake med oreokrem, dekket med marsipan og pyntet med marsipanhjerter som hun hadde tørket - knallfin!! Har ikke bilde av den her, men kan se hva jeg får til.
Gjest økonomifrue Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Her dr bildet av kaka vår. Kaketoppen bestilte vi fra jjshouse?
SiMa Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Søsteren min er hobbybaker og hun bakte alle kakene til bryllupet vårt! Vi fikk det som gave og vi la kun føring på hva slags kake med krem inni Bryllupskake og hvordan vi ville ha den pyntet. Ellers ønsket vi hvilke andre kaketyper vi ville ha. Bryllupskaka vår var sjokoladekake med oreokrem, dekket med marsipan og pyntet med marsipanhjerter som hun hadde tørket - knallfin!! Har ikke bilde av den her, men kan se hva jeg får til. Helt off topiv her, men kan du fortelle hvordan hun tørker marsipanhjertene? I romtemperatur? I ovn? Jeg antar de da blir stivere, og kan "stå" i stedet for å ligge flatt på kaka? Hvis du har vil jeg gjerne se bilde også. 1
Gjest økonomifrue Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Det lurte jeg og på. Hun lagde de ca 1 uke før bryllupet pg lot de ligge i romtenperatur s vidt meg bekjent, snudde de nok innimellom... Ser du ikke bilde over her?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg og mannen laget vår selv 2 dager før bryllupet. Det ble sjokoladekake med vaniljekrem i midten, med marshmallow-fondantlokk over (3 etasjer). Det som kostet var utstyr som etasje-brett og dekorasjonsytsyr (blomster- og bladpresse, farget fondant til å lage blomstrer av). Til sammen med ingrediensene kostet vel kakene rundt 1500 og tok noen timer å lage. Men wow så god den var og resultatet var fantastisk. Rimeligste vi kunne få bestilt var 3000 kroner, så vi bestemte oss for å gjøre det selv Anonymous poster hash: ba8fa...c29
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #7 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg og mannen laget vår selv 2 dager før bryllupet. Det ble sjokoladekake med vaniljekrem i midten, med marshmallow-fondantlokk over (3 etasjer). Det som kostet var utstyr som etasje-brett og dekorasjonsytsyr (blomster- og bladpresse, farget fondant til å lage blomstrer av). Til sammen med ingrediensene kostet vel kakene rundt 1500 og tok noen timer å lage. Men wow så god den var og resultatet var fantastisk. Rimeligste vi kunne få bestilt var 3000 kroner, så vi bestemte oss for å gjøre det selv Anonymous poster hash: ba8fa...c29 Får uke lagt til bilde dessverre Anonymous poster hash: ba8fa...c29
solitary shell Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 Betalte 1000,- kroner for selve kaken hos en hobbybaker. Ble storfornøyd og den var kjempegod i tillegg. Husker ikke hva kaketoppen kostet, men det var sikkert nesten like dyr som selve kaken, håndlaget av en kunstner så... men den var så fin Legger ved bilde. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #9 Skrevet 9. oktober 2015 Betalte 1000,- kroner for selve kaken hos en hobbybaker. Ble storfornøyd og den var kjempegod i tillegg. Husker ikke hva kaketoppen kostet, men det var sikkert nesten like dyr som selve kaken, håndlaget av en kunstner så... men den var så fin Legger ved bilde. Den kaketopppynten får du jo rimelig billig hos mange selgere på ebay da Anonymous poster hash: cfb48...647
solitary shell Skrevet 9. oktober 2015 #10 Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Den kaketopppynten får du jo rimelig billig hos mange selgere på ebay da Anonymous poster hash: cfb48...647 Jeg ville ha originalen, ikke kopien Edit. Jeg husker ikke hvor mye den kostet, helt ærlig, men kjøpte den på http://www.ginafreehillshop.com som er siden til hun som har designet kolleksjonen og nå koster den $49.50. Men så er det jo toll og frakt i tillegg til Norge. Endret 9. oktober 2015 av solitary shell
melatonin Skrevet 9. oktober 2015 #11 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg ville ha originalen, ikke kopien Edit. Jeg husker ikke hvor mye den kostet, helt ærlig, men kjøpte den på http://www.ginafreehillshop.com som er siden til hun som har designet kolleksjonen og nå koster den $49.50. Men så er det jo toll og frakt i tillegg til Norge. Den var nydelig! Og kopien hadde sikkert sett jalla ut. 1
Gjest Anubiel Skrevet 9. oktober 2015 #12 Skrevet 9. oktober 2015 (endret) . Endret 20. oktober 2015 av Anubiel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå