Susanna Skrevet 28. september 2004 #21 Skrevet 28. september 2004 Jeg er ikke imponert over hennes utvalg av klær, men det har vel litt med at jeg ikke er begreistret for henne som person...synes ikke hun er en fin representant for landet vårt...vet at alle har sin fortid...men hun skal tross alt være en kongelig og et forbilde..og et forbilde, det er hun ikke i mine øyne...men dette er en HELT annen diskusjon...og jeg har vel kanskje heller ikke lov til å si det om MM heller her inne ...
Gjest gloria Skrevet 28. september 2004 #22 Skrevet 28. september 2004 Jeg synes hun har gjort et bra valg (både når det gjelder kjole og hår). Og en annen ting: Lyserosa er jo fint på vinterblek hud! Hadde hun valgt en beige farge ville huden i alle fall blitt blass.
kjellebassen Skrevet 28. september 2004 #23 Skrevet 28. september 2004 Ja for all del...det er mye viktigere å ha en pen fremtidig dronning enn en med noe mellom øra
Gjest Madden Skrevet 28. september 2004 #24 Skrevet 28. september 2004 Synes ikke hun blir bedre jeg..uansett...
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #25 Skrevet 29. september 2004 Dessuten er mette marit en sommertype, og kler derfor kjølige pastellfarger! så det så! Men hun kunne godt hatt litt mer farge på kroppen.......
Gjest Madden Skrevet 29. september 2004 #26 Skrevet 29. september 2004 Enig med Susanna...og selv om vi ikke får lov til å si det her inne...så kan jeg iallefall få mene det!!! Synes hun er en dårlig rollemodell for norske kvinner...og siden hun skal være representant for nasjonen utad også..så blir det dobbelt krise... Det har svært lite med både stil og utseende å gjøre..akkurat det har veldig lite med saken å gjøre..men det at hun har den fortiden hun har, og måten dette har blitt fremlagt på..det synes jeg gjør henne uskikket..
Smila Skrevet 1. oktober 2004 #27 Skrevet 1. oktober 2004 Det er vel ei kjennsgjerning av vår alles kjære MM har dårlige klesrådgivere. Det er stadig hun kommer i upassende og stygge klær.
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #28 Skrevet 1. oktober 2004 Nesegrevet og kjolene står ikke alltid i stil. Stil og sjarme mangler og mye av det hun mangler kan ikke læres det må bare være der.. Sometin's missing here!
Gjest Pet Skrevet 1. oktober 2004 #29 Skrevet 1. oktober 2004 Ja for all del...det er mye viktigere å ha en pen fremtidig dronning enn en med noe mellom øra Men tenk å ha en med begge deler!
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #30 Skrevet 1. oktober 2004 jeg synes hun har forbedret seg en smule i det siste, men hun går jo fremdelles med mange bomsete og altfor store antrekk, som godt kunne vært mer ettersittende, og så må hun gjøre noe med holdninga si, det ser ikke bra ut! Hun kler ettersittende klassiske pastellfarger på klærne, gjerne med mere sminke enn hun har i dag, og hadde jeg vært stylisten hennes, skulle hun virkelig blitt en lady, for det kler hun! Sterke farger på klærne kler hun også, og for all del ikke sort og grått! nei hun skulle lært litt mer av Martha, hun er virkelig stilig !
Gjest Mogwai Skrevet 1. oktober 2004 #31 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg synes faktisk at de kongelige generelt kler seg i knalske klær når de opptrer offentlig. Rare farger og fasonger. Enten de nå er norske eller fra andre land. De yngre kler seg nok litt bedre enn den eldre garde. MM mangler ekte varme og utstråling i mine øyne. Hun er på en måte som et vakkert maleri, klassisk. Men et maleri har ikke liv. Hun er stille, stiv og blek. Men det er vel antagelig fordi det er mye oppmerksonhet rettet mot de når de er noe sted. Mertha hun stråler og sprudler, er jo vant med oppmerksomheten. Men de er nok også sikkert forskjellige mennesketyper. Men, hun var pen på det bildet.
Gjest Madam Felle Skrevet 1. oktober 2004 #32 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg liker ikke stilen hennes, for den er rett og slett kjempe kjedelig. Hun ser som regel ut som en 60 åring, og burde kle seg litt mer etter alderen sin. Men meg om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå