Gå til innhold

mette marits kjole!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

så dere mette marits kjole og frisyre i dag på vg nett? så vakker hun var! jeg håper virkelig hun har fått sansen for farger og for å kle seg litt mer slik som hun passer i , i stedet for de kjedelige og mindre pene antrekkene hun har brukt.

Jeg synes det er viktig at når man er kronprinsesse at man liker og synes det er moro å pynte seg og vises, istedet å forsvinne... man skal vises litt når man er kongelig, ellers har man lett for å bli " glemt " på en måte.... nå synes jeg Martha skal passe seg :ler: kanskje hun har fått en konkkurrent?

kanskje mette marit endelig har forstått at det er moro å pynte seg, og at man ser gladere og mer fornøyd ut når man er vakkert kledd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Skal litt mer enn korketrekkere og rosa silkekjole til for å utkonkurrere Martha da. Noen har stil, andre har det ikke. MM er av den siste sorten.

Gjest Anonymous
Skrevet

kanskje mette marit skal vurdere stylist også, det vet jo ikke du noe om! :wink:

Skrevet

Linken virket fint for min del.

Gå på www.vg.no og se selv da ;)

Synes hun var flott i den kjolen, og hun kler absolutt mer farge enn det hun har hatt tidligere :)

God utvikling :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Mette-Marit er uansett ikke pen/vakker i mine øyne.

Fordi jeg har aldri sett tegn til sjarm, gnist, energi eller varme fra henne. Når gnisten i øynene mangler og sjelen er slukket, så hjelper det ikke med fin kjole og frisyre.

Skrevet

Jeg synes hun har kommet seg betraktelig jeg.Både i klesveien og personlighetsmessig.Blitt mer åpen og stråler på en helt annen måte enn før.

Er ikke enig i den "tante" stilen,synes hun er flott jeg :)

Skrevet
Jeg synes hun har kommet seg betraktelig jeg.Både i klesveien og personlighetsmessig.Blitt mer åpen og stråler på en helt annen måte enn før.

Er ikke enig i den "tante" stilen,synes hun er flott jeg :)

:Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet

kjolene han ikke skjule hvem hun er og hvor hun kom fra.Quart-festivalen's egen dronning..Hun er sjarm-løs..

Skrevet
kjolene han ikke skjule hvem hun er og hvor hun kom fra.Quart-festivalen's egen dronning..Hun er sjarm-løs..

Må være bedre å være Quartfesten's dronning, enn en slik sur liten gjest som deg!

Dama var flott hun!

Skrevet

Må være bedre å være Quartfesten's dronning, enn en slik sur liten gjest som deg!

Dama var flott hun!

Enig.

Mye bitterhet fra folk mht MM fortida.

Gjest Anonymous
Skrevet

hun er sjarmløs og ingen kjole kan dekke det!

Skrevet

Hun skulle hatt brunfarge til den kjolen. DA hadde det vært pent. Men, lyserosa på hvitblek vinterhud er ikke pent.

Skrevet
hun er sjarmløs og ingen kjole kan dekke det!

Ikke enig i det hele tatt. Synes hun er veldig pen jeg. Spesielt på noen av bildene i Magasinet i helga.

Og hun er nydelig når hun smiler...

Er det bare en surmaga gjest her inne eller er det flere som er like ufine i måten å omtale et menneskes utseende på?!

Skrevet

Eneste jeg kan si er at det så bedre ut enn hva hun har bedrevet tidligere i klær/hårstil.

Men det er fortsatt ikke glimrende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...