Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #1 Skrevet 22. september 2004 så dere mette marits kjole og frisyre i dag på vg nett? så vakker hun var! jeg håper virkelig hun har fått sansen for farger og for å kle seg litt mer slik som hun passer i , i stedet for de kjedelige og mindre pene antrekkene hun har brukt. Jeg synes det er viktig at når man er kronprinsesse at man liker og synes det er moro å pynte seg og vises, istedet å forsvinne... man skal vises litt når man er kongelig, ellers har man lett for å bli " glemt " på en måte.... nå synes jeg Martha skal passe seg kanskje hun har fått en konkkurrent? kanskje mette marit endelig har forstått at det er moro å pynte seg, og at man ser gladere og mer fornøyd ut når man er vakkert kledd?
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #3 Skrevet 22. september 2004 Skal litt mer enn korketrekkere og rosa silkekjole til for å utkonkurrere Martha da. Noen har stil, andre har det ikke. MM er av den siste sorten.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #4 Skrevet 22. september 2004 kanskje mette marit skal vurdere stylist også, det vet jo ikke du noe om!
Diva Skrevet 22. september 2004 #7 Skrevet 22. september 2004 Linken virket fint for min del. Gå på www.vg.no og se selv da Synes hun var flott i den kjolen, og hun kler absolutt mer farge enn det hun har hatt tidligere God utvikling :-)
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #8 Skrevet 22. september 2004 Mette-Marit er uansett ikke pen/vakker i mine øyne. Fordi jeg har aldri sett tegn til sjarm, gnist, energi eller varme fra henne. Når gnisten i øynene mangler og sjelen er slukket, så hjelper det ikke med fin kjole og frisyre.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #9 Skrevet 22. september 2004 en strie sekk er like kledelig ...
Thea Skrevet 23. september 2004 #11 Skrevet 23. september 2004 Jeg synes hun har kommet seg betraktelig jeg.Både i klesveien og personlighetsmessig.Blitt mer åpen og stråler på en helt annen måte enn før. Er ikke enig i den "tante" stilen,synes hun er flott jeg
Gjest baby-E Skrevet 23. september 2004 #12 Skrevet 23. september 2004 Jeg synes hun har kommet seg betraktelig jeg.Både i klesveien og personlighetsmessig.Blitt mer åpen og stråler på en helt annen måte enn før. Er ikke enig i den "tante" stilen,synes hun er flott jeg
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #13 Skrevet 26. september 2004 kjolene han ikke skjule hvem hun er og hvor hun kom fra.Quart-festivalen's egen dronning..Hun er sjarm-løs..
Gjest agurk Skrevet 26. september 2004 #15 Skrevet 26. september 2004 kjolene han ikke skjule hvem hun er og hvor hun kom fra.Quart-festivalen's egen dronning..Hun er sjarm-løs.. Må være bedre å være Quartfesten's dronning, enn en slik sur liten gjest som deg! Dama var flott hun!
Diva Skrevet 26. september 2004 #16 Skrevet 26. september 2004 Må være bedre å være Quartfesten's dronning, enn en slik sur liten gjest som deg! Dama var flott hun! Enig. Mye bitterhet fra folk mht MM fortida.
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #17 Skrevet 26. september 2004 hun er sjarmløs og ingen kjole kan dekke det!
Jens Skrevet 27. september 2004 #18 Skrevet 27. september 2004 Hun skulle hatt brunfarge til den kjolen. DA hadde det vært pent. Men, lyserosa på hvitblek vinterhud er ikke pent.
:-) anna Skrevet 27. september 2004 #19 Skrevet 27. september 2004 hun er sjarmløs og ingen kjole kan dekke det! Ikke enig i det hele tatt. Synes hun er veldig pen jeg. Spesielt på noen av bildene i Magasinet i helga. Og hun er nydelig når hun smiler... Er det bare en surmaga gjest her inne eller er det flere som er like ufine i måten å omtale et menneskes utseende på?!
Melissa Gioberti Skrevet 27. september 2004 #20 Skrevet 27. september 2004 Eneste jeg kan si er at det så bedre ut enn hva hun har bedrevet tidligere i klær/hårstil. Men det er fortsatt ikke glimrende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå