AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #21 Skrevet 5. oktober 2015 Vi (25-år) velger å fortelle til våre foreldre over middag. Beklaget ordvalg gutt/mann jente/kvinne. Og unnskyld for at vår måte plager dere. Tror ikke vi velger å legge det ut på Facebook ettersom vi begge er forsiktig med alt vi legger ut der. Men det er vel barnslig det også? Jeg valgte å fri til han. Da hadde jeg kjøpt ring kun til han. Han har nå kjøpt ring til meg. Og vil gi meg den på en romantisk måte utenat det blir det samme som frieri. Noen flere som har behov for å ytre negative meninger nå?Anonymous poster hash: 588a0...9b4 Dere virker som et veldig søtt par, som er trygge på hverandre og gjør noe ut av små og store ting. All lykke til dere med planlegging, bryllup og fremtiden! Forresten: Kult at du fridde til han :)Anonymous poster hash: 4d362...e36
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #22 Skrevet 5. oktober 2015 Tusen takk 😃Anonymous poster hash: 588a0...9b4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #23 Skrevet 7. oktober 2015 Dere virker som et veldig søtt par, som er trygge på hverandre og gjør noe ut av små og store ting. All lykke til dere med planlegging, bryllup og fremtiden! Forresten: Kult at du fridde til han :)Anonymous poster hash: 4d362...e36 Helt enig, superkoselig Anonymous poster hash: c8e93...632
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå