Gå til innhold

Fotograf i Paris - noen som vet om??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi skal gifte oss ved ambassaden i Paris snart og vil jo gjerne ha en bra fotograf! Er det noen som vet om en, eller vet/har tips om hvordan vi kan finne en?....Da blir jeg kjempeglad icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ett venenpar av meg giftet seg i paris og de hadde samme problemet.

Det de gjorde var å ringe hotellet og forhøre seg om de hadde noen forslag. Hotellet booket en kjent fotograf for dem og bildene ble utrolig bra! Ikke var det så fryktelig dyrt heller for han synes det var så artig å ta bilder av brudepar, noe han sjelden gjorde, han var nemlig motefotograf til vanlig.

Kanskje noe dere kan tenke på...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Tyren - takk for svar!!

Det hørtes lurt ut, men kanskje du ville hørt med venninna di hvem de brukte og fått navn/pris ca. og telefonnr.? Det hadde vært kjempesnilt!!!!! Det begynner nemlig å haste...så må liksom bruke alle kanaler og muligheter!! (Håper jeg ikke er for frekk som spør!! Det er fullt lov å si nei:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke frekk som spør!

Problemet er vel heller at jeg har mistet mye av kontakten med denne venninden.....

Har du forsøkt å forhøre deg med ambassaden i paris ?? De har kanskje fått sprm før...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen Tyren!

Skjønner deg godt hvis du ikke lenger har kontakt med henne, så da glemmer vi det. Jeg har snakket med ambassaden, og de gav meg et navn på en dame som mange bruke, men hun var opptatt hele dagen (bla.a med et annet par som vies i ambassaden den dagen). Vi har ikke snakket med hotellet, så det er også en mulighet. Ellers så har vi jo en dag i Paris før vielsen, så da får vi satse på at det ordner seg.....det gjør som regel det!

Takk for responsen i allefall icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...