AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Hei. Jente her. Har en kjæreste som er veldig lysten på å slikke meg i rumpa. Kjenner meg ikke helt komfortabel med dette og kan ikke dy meg å tenke på alle mikrober og bakterier som finnes der. Greit å bli slikket i vagina, men i rumpa liksom? Mange som gjør dette? Hva er det som tenner menn med dette? Anonymous poster hash: efffe...fb7 1
Dide Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Hvis ikke du er komfortabel med det så burde du ikke gjøre det. Selv om jeg tenker at man må prøve det ut før man bestemmer seg Menn liker rumper, sånn er det bare 2
Hoywin Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Har nok med intimitet og å vise at en ikkje finn noe med partneren motbydelig å gjere, ein slikker ikkje kven som helst i baken. Har forøvrig aldri gjort det sjølv, men om dama hadde ytret et ønske om det hadde eg ikkje nølt engang. Om hun skulle ønske å slikke meg må eg dog inrømme at eg ha brukt et godt kvarter i dusjen med vaskeklut og skuremiddel først. 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Kjæresten min gjør det på meg...simpelthen fordi han synes rumpa mi er deilig Jeg synes du skal la ham prøve. Han MÅ jo ikke stikke tungen inn, akkurat! Det er gjerne for viderekomne. Å bli slikket rundt anus med lette tungebevegelser er stimulerende, mange nerveender der. Jeg var litt skeptisk til det før jeg også, men elsker det nå som jeg har erfart hvor kåt jeg blir av det. Å være ren er en selvfølge (bruk intimvask, ikke vanlig såpe) og jeg vil påstå at mengden bakterier rundt anus når man er nydusjet ikke er noe en frisk person trenger å bekymre seg for. Er ikke akkurat bakteriefritt i og på kjønnsorganene heller, og folk flest skygger ikke unna oralsex av den grunn Anonymous poster hash: 56c53...a24 1
LiseOslo Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg liker både å bli slikket og slikke bak. Rumpeåpningen har masse av nerver, og det gir meg mye :-) Med god renslighet og en vask først er det helt ufarlig og ikke noe problemer hverken med smak eller bakterier. Jeg foretrekker også at den jeg slikker er barbert, det føles renere uten hår.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #6 Skrevet 1. oktober 2015 😲 Håper jeg aldri kysser ei dame som har slikket noen bak.😨 Best å finne seg ei som er jomfru.Anonymous poster hash: ab155...e49
Gjest lipgloss Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 liker å slikke å bli slikket renslighet og hårfri er også et must deilig er det jaffal:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå