Gleesius Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Hei, Vi skal gifte oss om noen måneder, fått vielse på ettermiddag. Og tenkte derfor bruke Evt formiddag til å ta bilder etc men dette innebærer jo at brudgom må se meg i kjole/sminke/osv rett før Selve bryllupet. Er dette helt krise ? Eller ? Synes egentlig at dette er en ok ide, da vi kan dra rett fra vielse Til fest, med middag osv. Lite venting for gjester. Er foresten ikke noe stort flott bryllup. Nærmeste familie, noen venner osv ca 60 stk totalt.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #2 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg har lest om flere som gjør det slik. Jeg for min del har lyst til å være litt tradisjonell, og ikke se brudgommen før vielsen, men det er jo helt opp til dere Med vielse på ettermiddagen høres det jo veldig fint ut for gjestene å gjøre det slik! Anonymous poster hash: fde64...50c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #3 Skrevet 1. oktober 2015 Hei, Vi skal gifte oss om noen måneder, fått vielse på ettermiddag. Og tenkte derfor bruke Evt formiddag til å ta bilder etc men dette innebærer jo at brudgom må se meg i kjole/sminke/osv rett før Selve bryllupet. Er dette helt krise ? Eller ? Synes egentlig at dette er en ok ide, da vi kan dra rett fra vielse Til fest, med middag osv. Lite venting for gjester. Er foresten ikke noe stort flott bryllup. Nærmeste familie, noen venner osv ca 60 stk totalt. Jeg hadde lyst å gjøre det sånn, men der satt mannen seg på bakbeina gitt. Han syntes det var uromantisk 😂 Så her går romantikken før det praktiske 💕 Forloveden min har ett godt poeng. Det er noe med å se sin kjære gå ned kirkegulvet, vakrere enn noen gang 😍 (Hans ord) Anonymous poster hash: 71a96...c9b
Høststorm Skrevet 1. oktober 2015 #4 Skrevet 1. oktober 2015 Vi gjør sånn som deg, vi har bryllup på ettermiddagen, og tar bildene på formiddagen, for min del skulle jeg gjerne snudd det om, at vi tok bilder etter vielsen, men vi har endel gjester, så det går nok ikke Men er en grei løsning
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #5 Skrevet 1. oktober 2015 Vi gjorde det slik, og vi fikk veldig fine bilder og en super dag. Det gjorde virkelig ikke noe at vi hadde sett hverandre før vielsen. Fortsatt mye tårer og spendte blikk :D Anonymous poster hash: 30c7d...8f3
Gjest bruker83924 Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 I forhold til ventetiden mellom vielse og middag, så er dette en veldig god idé, som jeg tror gjestene kommer til å sette pris på. Samtidig så er både jeg og kjæresten såpass tradisjonell, at vi ikke vil se hverandre før vielsen. Men det er jo ikke alle som syns dette er like viktig, og det er ofte en rekke fordeler ved å ha fotografering før vielsen. Hvis dere skal fotografere ute, så er det som oftest bedre lys tidligere på dagen. I tillegg så sparer dere en del stress mellom vielse og middag. Så hvis dette ikke er en viktig tradisjon for deg, så er det nok flere fordeler enn ulemper med fotografering før
kaleidoskop Skrevet 5. oktober 2015 #7 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg skal be om en så sen vielse som mulig. Vil ikke at gjestene skal sitte og vente og "kjede" seg mens vi tar bilder. På den måten får vi også vært med på alt de gjør, og de slipper en laaaang dag med venting. Jeg synes det er viktig at gjestene koser seg også, selv om det er "vår" dag. Vi kommer jo til å se hverandre "første gang" uansett og om det blir opp krikegulvet eller til fotografering, det bryr jeg meg veldig lite om. Vi får da også tid til å prate litt sammen og virkelig SE på hverandre, det gleder jeg meg til. I stede for å sitte og glo på hverandre på hver sin side av en stol Jeg tror også at sermonien kommer til å bli flott selv om vi har sett hverandre. Det er jo da det skjer og spenningen kommer til å være der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå