SiMa Skrevet 30. september 2015 #1 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg kjenner et par som er veldig opptatt av dette, og gir det bort til alle hun kjenner, og nå har hun tenkt å selge det. (Jeg vet ikke hvilken pris hun har tenkt å ta.) Er det noen som har brukt hjemmestrikkede kluter/oppvaskkluter eller make-up pads. Det er visstnok både økonomisk, enkelt og miljøvennlig. Jeg synes det virker sært. Hva mener dere andre? Noen som har prøvd å bruke det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #2 Del Skrevet 30. september 2015 Hjemmestrikkede kluter er kjempebra å vaske med faktisk 😊 strikket i bomullsgarn 😊 Anonymous poster hash: 3c79a...025 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #3 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg kjenner et par som er veldig opptatt av dette, og gir det bort til alle hun kjenner, og nå har hun tenkt å selge det. (Jeg vet ikke hvilken pris hun har tenkt å ta.) Er det noen som har brukt hjemmestrikkede kluter/oppvaskkluter eller make-up pads. Det er visstnok både økonomisk, enkelt og miljøvennlig. Jeg synes det virker sært. Hva mener dere andre? Noen som har prøvd å bruke det? Det høres kjempesmart ut, og jeg kunne tenke meg å kjøpe! De små padsene henger man vel til tørk etter bruk, og samler de i en vaskepose når de skal vaskes sammen med andre bomullskluter o.l. Det er altfor mye engangsprodukter i markedet, så dette er svært bra både for miljø og lommebok Anonymous poster hash: b2384...c3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #4 Del Skrevet 30. september 2015 Strikkede kluter er kjempe godt å vaske med. Har en til oppvask og den er første valget 😊Anonymous poster hash: d1bc9...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 30. september 2015 #5 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg hekler egne kluter, kopphåndklær, pads osv Syns det er mye bedre å bruke, og ikke minst økonomisk og miljømessig mye bedre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 30. september 2015 #6 Del Skrevet 30. september 2015 Strikkede make-up pads høres supert ut! Ser for meg at de kan ha en lettere skrubbe effekt hvis man strikker dem i lin eller lignende! [føres umiddelbart opp på prosjekt listen] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 30. september 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 30. september 2015 Da skal jeg jammen prøve meg på det selv. Har alltid trodd hjemmestrikkede kluter er mer tungvinte å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #8 Del Skrevet 30. september 2015 Makeup pads villenjeg aldri brukt i strikkeprodukter og som gjenbruks. Mikroorganismer som finnes på huden vil aldri bli fjernet fra padsene uansett hvor mye de kokes eller klorinbehandles. Benkekluter har jeg og bruker innimellom, men mikrofiber fra Jordan er min favoritt. Anonymous poster hash: 26bf6...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter #9 Del Skrevet 1. oktober 2015 Hjemmestrikkede kluter er kjempebra å vaske med faktisk strikket i bomullsgarn Anonymous poster hash: 3c79a...025 Er det noe du ev. kunne tenkt deg å kjøpe? Og i så fall, hva ville du vært villig til å betale? Det høres kjempesmart ut, og jeg kunne tenke meg å kjøpe! De små padsene henger man vel til tørk etter bruk, og samler de i en vaskepose når de skal vaskes sammen med andre bomullskluter o.l. Det er altfor mye engangsprodukter i markedet, så dette er svært bra både for miljø og lommebok Anonymous poster hash: b2384...c3f Hvor mye ville du vært villig til å betale? 75 kr for 10 makeup-pads eller to strikkekluter? (Tallene er tatt ut av løse lufta, jeg aner ikke hvor mye utgifter hun har til garn.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marwel Skrevet 1. oktober 2015 #10 Del Skrevet 1. oktober 2015 Syr meg bomullspads til sminkefjerning, og strikker meg kluter. Foretrekker det. Bruker sunlight sepe (fast såpe) til å vaske bort gjenstridige sminkerester fra tøyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter #11 Del Skrevet 1. oktober 2015 Syr meg bomullspads til sminkefjerning, og strikker meg kluter. Foretrekker det. Bruker sunlight sepe (fast såpe) til å vaske bort gjenstridige sminkerester fra tøyet. Hvorda syr du bomullspads? Hva slags bomullstoff? Vanlig bomull? Flanell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marwel Skrevet 1. oktober 2015 #12 Del Skrevet 1. oktober 2015 Bruker flanell og syr små firkanter som jeg vrenger og syr en kantsøm på hele. Har foret de med gaskluter for å få en litt fastere pad. Etter bruk legges de i en liten bommulspose jeg har sydd. Funker bra siden de tørker i pungen uten at det blir lukt eller mugg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 1. oktober 2015 #13 Del Skrevet 1. oktober 2015 Bruker det selv. Liker det veldig godt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå