Gå til innhold

Hvordan si fra om dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er kanskje litt dårlig på å si fra hvis noe kan gjøres annerledes i sengen.

Jeg er redd for at han skal bli såret eller ikke føle at det han gjør er bra nok.

Min nye partner fingrer meg feil, og jeg vil gjerne si fra om det.

Hvordan sier man det?

Anonymous poster hash: 0d01c...d76
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det på en fin måte så han forstår det..:) Ikke si "du gjør det feil"..men typ "det hadde vært deilig hvis du..." 

• Liker 1
Skrevet

Kan jeg si "Det er bedre hvis du gjør sånn." ?

• Liker 2
Skrevet

Med bevegelser der nede og si ja , ansiktuttrykker. Så skjønner han hva som er godt for deg og hva som ikke er fullt så godt.

Anonymous poster hash: d5aad...c0d
Skrevet (endret)

Hvor "feil" er det? 

Hvis det må gjøres fullstendig annerledes så er det nok greit å prøve å ta det som en samtale, men mindre endringer ville jeg egentlig tatt som "kommandoer" kombinert med litt skryt og/eller koselyder, ala "åh, bare beveg fingrene litt i sirkel nå, så blir det enda bedre" eller "Det er godt, men det blir veldig deilig hvis du.."

Endret av Ananas.
Skrevet

Hvor "feil" er det? 

Hvis det må gjøres fullstendig annerledes så er det nok greit å prøve å ta det som en samtale, men mindre endringer ville jeg egentlig tatt som "kommandoer" kombinert med litt skryt og/eller koselyder, ala "åh, bare beveg fingrene litt i sirkel nå, så blir det enda bedre" eller "Det er godt, men det blir veldig deilig hvis du.."

Det er ganske feil egentlig.

Er flere ting han bude gjort helt annerledes for at det skal fungere for meg.

Bare redd han skal føle seg dum eller dårlig + at det skal være litt stemningsdreper hvis jeg må avbryte han og si at "Du kan ikke gjøre sånn og slik, men du må gjøre sånn og sånn. I tillegg må du gjøre det og det." og vise han teknikken. Det er jo ikke bare én ting som må rettes på... Da hadde det jo gått fint å bare si f.eks "Åh, litt hardere".

Skrevet (endret)

Si det som det er. Voksne folk bør tåle å høre sannheten. Det er jo ikke noe slemt sagt.

Endret av Piraten
Skrevet

Det er forskjellig hvordan kjærester tar sånne tilbakemeldinger, men vil absolutt tro han vil gjøre hva som er best for deg. Det er jo derfor han fingrer deg. Det fører ikke noe godt til at du er missfornøyd. Dette må du fortelle på en måte som du syntes er mest behagelig. Dette går så fint så. Dette løser dere. Jeg fikk beskjed av gubben at jeg sugde pikken litt feil. Ingen kul beskjed å få, men det er jo ikke hyggelig at gubben ikke var fornøyd heller. Nå skryter han hemningsløst av sexen vår. Lykke til med ny nytelse fra din kjære.

Skrevet

Vi er ikke kjærester enda, men ser ut til at vi blir det snart.

Hadde sikkert vært enklere å si fra om vi hadde kjent hverandre lenge og vært sammen en stund. Er redd for å ødelegge noe nå.

Skrevet

Prøv å formulere det som at dere / du vil prøve noe nytt. "Har alltid hatt så lyst til å prøve at noen gjør dette med meg"

Så unngår du at han føler at du sammenligner han med andre

Anonymous poster hash: ca1dc...820

Gjest Malificenta
Skrevet

Prøv å formulere det som at dere / du vil prøve noe nytt. "Har alltid hatt så lyst til å prøve at noen gjør dette med meg"

Så unngår du at han føler at du sammenligner han med andre

Det var en fin måte å si det på :)

Skrevet

Si det når dere er i senga, Når han holder på der nede så ber du han om å endre det til noe du liker. Så lager du litt ekstra høye god-lyder når han gjør riktig. Da blir han ivrig vet du ;)

Gjest supernova_87
Skrevet

"Det som er skikkelig deilig er hvis du ..."

Skrevet

Du må rett og slett bare trene han opp slik vi andre gjør :fnise: 
Han vet også at du ikke nødvendigvis liker det som forrige frøken likte.

Du kan feks si at han skal gjøre det raskere, saktere, med forkjellige bevegelser eller med 2 eller bare en finger, hjelper å legge på en sexy tone ;)

Skrevet

Vi pleier alltid å sende masse kåte og sexy meldinger til hverandre gjennom dagene, særlig om vi har date om kvelden. Og da kan det være at vi kåter hverandre opp med å skrive detaljert om hva vi skal gjøre den kvelden. Hva jeg skal gjøre med han og hva jeg vil han skal gjøre med meg.

Litt griseprat rett og slett. Og da har det hendt at jeg korrigerer litt, skriver på en litt sexy måte hvirdan jeg ser for meg at han gjør det på den riktige måten. Men det er ikke formulert som en irettesettelse men som en sexy melding.

Skrevet

"Det som er skikkelig deilig er hvis du ..."

Jepp, enig. Jeg pleier å si noe sånt som: "Det er enda deiligere hvis du gjør sånn...."

Ikke kritiser, men fortell hvordan det kan bli enda bedre. 

Det er helt normalt og gjelder alle at man ikke gjør alt riktig, spesielt ikke i begynnelse.

Det er helt OK og ingen kritikk å vise hvordan han kan gjøre det (enda) bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...