AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Hei! Jeg har gått på Loette 28 i rundt ett år. Jeg har hatt problemer med å utsette mens osv. I det siste har jeg hatt problem med at mensen kan komme over 1 uke før tiden. Og en del mellomblødninger. Dette er jeg utrolig lei av, og ser meg nødt til å bytte p-piller. Er det noen av dere andre som har gått på loette, som har et annet merke å anbefale som har fungert bedre? Jeg har gått på loette pga. hjertesykdom i nær familie. Jeg har ikke fått legetime før litt over en uke, og starter den pillefrie uken i morgen. Er det dumt å ta en liten pause med p-pillene, før jeg starter på nye. Eller burde jeg starte på nytt brett som jeg egentlig skal, før jeg benytter de nye jeg får? Vet selvfølgelig det med annen prevensjon osv. Anonymous poster hash: e10c0...50b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Du skal fortsette med pillene til du får nytt merke. Stoppe og starte på hormonprevensjon øker risikoen for blodpropp betraktelig. Legen vil gjøre en vurdering av hvilket merke som er best for deg. Men vil tro h*n vil anbefale et merke med høyere konsentrasjon av hormoner, som Microgynon f.eks Anonymous poster hash: 9efc0...7db
peppermyntete Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Det AB over meg sa! Aldri ta pause fra p-piller!! Jeg gikk på Loette i et par år pga hjerneblødning i familien. Akkurat som hos deg fikk jeg masse mellomblødninger. Gynekologen min satte meg da på microgynon/oralcon og det fungerer bra. Kan fortsatt ikke hoppe over mensen lenge, får mellomblødninger etter ca 6-7 uker men det overlever jeg
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Tusen takk for supre svar! Da fortsetter jeg på pillene og håper på at det annet merke vil fungere bedre. Fint å høre hvordan merke andre med samme problem bruker! Anonymous poster hash: e10c0...50b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå