silja Skrevet 20. november 2004 #41 Skrevet 20. november 2004 Bare smakt sjokolade' date=' altfor lite smak. Takke seg til vanlig melk eller ordentlig sjokolademelk! Men, skjønner jo de med intoleranse for laktose ikke kan velge da..[/quote'] kan de vel! finnes jo annen "vanlig" laktoseredusert melk, kan vel ha sjok.pulver i denne...? og melken heter jo "med smak av sjokolade", der det skal være en anelse smak, ikke som å drikke sjokolade liksom... synes den med sjokolade var knallgod jeg! bringebær derimot *blæh* tipper barna liker denne
Arkana Skrevet 20. november 2004 #42 Skrevet 20. november 2004 Jeg forventer ikke at det skal smake som sjokolademelk, men det bør i allefall smake noe.
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2004 #43 Skrevet 21. november 2004 Kaffemelka er nyyyydelig. Smaker ikke akkurat kaffe, den minner meg heller litt på Irish Coffe :o Sjokoladevarianten synes jeg var heller tam. Det smakte som vann med litt oboy i :-? Har ikke prøvd bringebær varianten enda, får kanskje kjøpe en liten pakke i morgen.
silja Skrevet 21. november 2004 #44 Skrevet 21. november 2004 Kaffemelka er nyyyydelig. Smaker ikke akkurat kaffe, den minner meg heller litt på Irish Coffe :o Sjokoladevarianten synes jeg var heller tam. Det smakte som vann med litt oboy i :-? Har ikke prøvd bringebær varianten enda, får kanskje kjøpe en liten pakke i morgen. ikke smakt kaffe. bringebær er det skikkelig smak i - lukter skikkelig også. blir nesten lit kvalm... litt for "godte-bringebær-smak"... men digger sjokoladen, melk med en anelse sjokolade(¨,)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå