Gå til innhold

Tine melk med smak!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bare smakt sjokolade' date=' altfor lite smak. Takke seg til vanlig melk eller ordentlig sjokolademelk! Men, skjønner jo de med intoleranse for laktose ikke kan velge da..[/quote']

kan de vel! finnes jo annen "vanlig" laktoseredusert melk, kan vel ha sjok.pulver i denne...?

og melken heter jo "med smak av sjokolade", der det skal være en anelse smak, ikke som å drikke sjokolade liksom...

synes den med sjokolade var knallgod jeg!

bringebær derimot *blæh* tipper barna liker denne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forventer ikke at det skal smake som sjokolademelk, men det bør i allefall smake noe.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kaffemelka er nyyyydelig. Smaker ikke akkurat kaffe, den minner meg heller litt på Irish Coffe :o

Sjokoladevarianten synes jeg var heller tam. Det smakte som vann med litt oboy i :-?

Har ikke prøvd bringebær varianten enda, får kanskje kjøpe en liten pakke i morgen.

Skrevet
Kaffemelka er nyyyydelig. Smaker ikke akkurat kaffe, den minner meg heller litt på Irish Coffe :o  

Sjokoladevarianten synes jeg var heller tam. Det smakte som vann med litt oboy i :-?  

Har ikke prøvd bringebær varianten enda, får kanskje kjøpe en liten pakke i morgen.

ikke smakt kaffe.

bringebær er det skikkelig smak i - lukter skikkelig også. blir nesten lit kvalm... litt for "godte-bringebær-smak"... men digger sjokoladen, melk med en anelse sjokolade(¨,)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...