Gå til innhold

Tine melk med smak!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Endelig har det kommet noe for laktoseintolerante som ikke smaker blærk!

Har bare smakt med sjokolade, men den er innmari god!

Videoannonse
Annonse
Gjest Brunhilde unplugged
Skrevet

Godt smaken er forskjellig, jeg syns den var fææl!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er mulig o'boy er bedre. Men når alternativet er å la være :wink:

Skrevet

Sjokolade må man ha og tåler man ikke det ene så må man ta det andre.:-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Da er sjokolade`n meeeer enn god nok ;)

Du har skjønt det!

Da er den mer enn ogd nok!

Men den med kaffesmak kan jeg dog styre meg for har jeg funnet ut.

Nå nettopp faktisk..usj..

Skrevet

Jeg likte godt den Smak melken med sjokolade. Den med bringebær, smakte heller kirsebær spør du meg.

Skrevet

Hvor søte er de, egentlig? Ikke like søte som Litago &co? Sambo liker den med sjokolade, men han er sjokoholiker.

Skrevet

Ethereal: nei, de er ikke så søte som litago.

Jeg har bare smakt sjokolade, men jeg likte den absolutt ikke.

Skrevet

Jeg likte den med sjokolade, har ikke smakt de andre.

Jeg liker ikke de der andre sjokoladevariantene de selger, Litago og Sjokomelk eller hva det nå heter...

Skrevet

Jeg syns den med kaffe var veldig god jeg! Ikke like godt som iskaffe, men den var lett og deilig....syns jeg da...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker ikke melk, men liker utblandede typer. Ikke de nye, da. Har smakt kaffen og bringebær, men brakk meg av begge to... Litt for mye melkesmak.

Skrevet

Isj, de hadde ikke den med bringebær på REMA... Kaffe gidder jeg ikke å prøve, jeg liker jo ikke kaffe.

Skrevet

Likte ikke den med bringebærsmak, og ikke liker jeg skokolade melk så jeg tror nok ikke jeg kommer til å prøve de noe mere.

Skrevet
Jeg syns den med kaffe var veldig god jeg! Ikke like godt som iskaffe' date=' men den var lett og deilig....syns jeg da...[/quote']

Synes den med kaffe var kjempegod! Mye bedre enn vanlig melk. Det synes faktisk flere av venninnene mine også, som ikke liker kaffe.

Ethereal: den med kaffe er i alle fall ikke søtet, den inneholder samme kcal/100g som ekstra lettmelk.

Skrevet

de hadde prøvesmaker på maxi der jeg bor og da smakte jeg sjokolade..synes den var god jeg..

tror jeg vil kjøpe den med kaffe smak også, jeg elsker iskaffe (må ha det hver dag faktisk :oops: )

til dere som har smakt den smak kaffe og drikker iskaffe..

smaker den kaffe tingen og iskaffen(begge fra tine) veldig ulikt?hva er forskjelden?

er litt spent på og smake den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...