Gå til innhold

Vann i lungene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg fikk ekstremt mye vann i vrangstrupen istad. Jeg satt i en bil så jeg prøvde å svelge det igjen, men da satt det seg også i vrangstrupen. Da kom masse opp igjen og jeg sprutet vann over alt. Hostet i 5-10 min og fikk utrolig vondt i lungene. Nå føles jeg meg ikke som meg selv, føler meg nesten ruset.

Er det noe sjagse for at jeg kan ha fått vann på lungene? Burde jeg ringe legevakta å høre?

Anonymous poster hash: 98298...418

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du engstelig, ringer du Legevakta. Normale personer med normal lungefunksjon klarer seg fint

Anonymous poster hash: 5b7ab...ea9
Skrevet

Legevakt eller lege er den du ringer med denne typen problemer.

Er du voksen, normalt frisk og hosting har gitt seg så er der neppe fare på ferde.

Anonymous poster hash: de0a7...b3c

• Liker 1
Skrevet

Legevakt eller lege er den du ringer med denne typen problemer.

Er du voksen, normalt frisk og hosting har gitt seg så er der neppe fare på ferde.

Anonymous poster hash: de0a7...b3c

Har astma og kronisk luftevisinnfeksjon.. Er 20. Snakket med familiemedlem som mente jeg overreagerte, men har fortsatt vondt. Ser den an en times tid til. Har jo hørt om barn som er i badeland, ikke har noe problemer og dør i søvne pga vann i lungene..så blir jo litt stressa

Skrevet

Har astma og kronisk luftevisinnfeksjon.. Er 20. Snakket med familiemedlem som mente jeg overreagerte, men har fortsatt vondt. Ser den an en times tid til. Har jo hørt om barn som er i badeland, ikke har noe problemer og dør i søvne pga vann i lungene..så blir jo litt stressa

Nå er tørrdrukning hos barn totalt annerledes enn hos voksne. Da voksne klarer å si fra om ubehag og hoster litt annerledes enn barn.

Anonymous poster hash: 5b7ab...ea9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...