Gå til innhold

Sår... Eller soppinfeksjon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Poster det her, er litt usikker på hvor det hører hjemme 😂.

Har datet en fyr en stund nå- og vi har fantastisk sex..! :-D men! Etter bytur i helgen ble vi nok litt for ville og jeg har blitt så sår!! Eller har jeg fått soppinfeksjon?? Ofte fått det når jeg har sex med ny tidligere så hadde ikke vært helt unormalt.. Men det klør ingen ting, og det kommer heller ikke noe "hvitt" ut- tror dere ikke det bare er sårt da? 😂 Noen supertips for å få det til å gå over fort? 😆 Smører med sinksalve..

Anonymous poster hash: b7f00...399

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvar er det sårt? Av og til eg vert sår i huda mellom skjede og analopning, dersom mannen har vore litt for hard for tidlig.. Då får eg sprekker i huda, som er veldig sårt.. Spesielt på do eller ved vask!? :)

Skrevet

Høres kanskje ut som at du har fått deg en liten rift og to!! Det har skjedd meg også, flere ganger :) vaske forsiktig med vann, lufte så mye som mulig, og eventuelt smøre med pittelitt bephanten (babysalve kjøpt reseptfritt på apoteket)! Det hjalp meg! Og prøve å ikke ha samleie igjen før det har grodd, eller kan det fort bli sårt og vondt igjen 😊😊 lykke til! 👭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...