AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Hei. I det siste har jeg merket litt forandringer i underlivet og er nå litt bekymret. For noen mnd siden hadde jeg urinveisinfeksjon og fikk da behandling for dette. Og etter dette har jeg i perioder hatt litt hyppig vannlating (akkurat som ved uvi) men ingen svie, og det kan være normalt igjen neste dag. Nå de siste dagene har jeg ikke hatt hyppig vannlating på samme måte, men en følelse av at jeg ikke får tømt blæren ordentlig når jeg er på do. Har også de siste gangene under sex fått litt vondt (akkurat som om at han treffer feil eller noe) dette har jeg ikke merket noe til tidligere. Etter sex kan jeg også merke litt smerter i mage/ korsrygg (mensmurring nesten) selv om jeg ikke har mensen. Går også på p-piller, så eggløsning er det heller. Nå begynner jeg å bli ganske redd for at det er noe galt der nede, og vurderer gynekolog. Er det noen som har opplevd liknende? Hilsen jente, 20Anonymous poster hash: abca6...665
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Har du testet deg for kjønnssykdommer? Det kan være tegn på det. Anonymous poster hash: 8d735...1a2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Høres ut som symptomer på klamydia. Anonymous poster hash: 8010b...586
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Takk. Har tenkt på det.. Hatt to partnere siden jeg testet meg sist. (Første var en ONS og andre er min nåværende samboer) får bare sjekke..:S Anonymous poster hash: abca6...665
peppermyntete Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Du trenger ikke gå til gynekolog for dette, fastlegen tar vanlig GU og henviser deg eventuelt til gynekolog hvis det skulle være noe spesielt. 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Jeg har også hatt det nå siste tiden, siden forrige mandag. I starten var det som om noen presset mot blæren min, klarte ikke sitte stille, var så ubehagelig. Veksler litt nå, men har fortsatt ubehag og tenker meg en tur til legen i morgen (var der forrige torsdag og da tok legen en GU på meg). Ubehaget er liksom ikke på selve blæren, men mer som om noe trykker nedover i utgangen.. Anonymous poster hash: 3ca20...dd1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 Takk for svar. Jeg hadde i utgangspunktet (også før disse plagene oppstod) tenkt til å dra til gynekolog. Jeg vet at fastlegen kan gjøre det, men dette ønsker jeg ikke. Jeg vil til gynekologen for å gjøre dette. Noen som vet om man må fysisk inn til fastlege for å få henvisning? Eller kan man få det over telefon? -tsAnonymous poster hash: abca6...665
Gjest solavskjerming Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 Ikke for å skremme deg, men jeg ville tatt en graviditetstest. Disse plagene er veldig lik de første symptomene jeg hadde under begge svangerskapene. Men jeg får det også veldig likt når jeg har eggløsning. Kjenner på kroppen nesten hver gang jeg har eggløsning.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #9 Skrevet 1. oktober 2015 Ikke for å skremme deg, men jeg ville tatt en graviditetstest. Disse plagene er veldig lik de første symptomene jeg hadde under begge svangerskapene. Men jeg får det også veldig likt når jeg har eggløsning. Kjenner på kroppen nesten hver gang jeg har eggløsning. Jeg som er #6. Tok en graviditetstest forrige uke, negativ. Går på p-piller, og hadde mensen nå lørdag til og med i dag. Tok testen bare for sikkerhetsskyld. Anonymous poster hash: 3ca20...dd1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #10 Skrevet 5. oktober 2015 Takk for svar. Jeg har tatt en graviditetstest etter at disse plagene startet. Jeg har også hatt mensen. Jeg er veldig redd for å ha fått klamydia, ser noen nevner det. Men syns liksom symptomene da kom ganske raskt? Fikk plagene (uvi) ganske raskt etter vi hadde sex første gangen. Er det noen mulighet for at UVI kan henge litt igjen, selv om man har gått på antibiotika? Anonymous poster hash: abca6...665
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #11 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg fant ut hva problemet mitt var på en smertefull måte; nyrestein.. Fikk nyresteinsanfall på lørdag, noe av det jævligste jeg har vært med på! Så vært hos lege og fått henvisning til CT i dag, så ringe og bestille time i morgen. Anonymous poster hash: 3ca20...dd1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #12 Skrevet 5. oktober 2015 Hæ?! Au.. Håper ikke det er det jeg har.. Er det noen måte å finne ut dette på?Anonymous poster hash: abca6...665
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #13 Skrevet 5. oktober 2015 Hæ?! Au.. Håper ikke det er det jeg har.. Er det noen måte å finne ut dette på?Anonymous poster hash: abca6...665 Ikke på andre måter enn å ta en CT eventuelt. Anonymous poster hash: 3ca20...dd1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå