AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Før helga begynte jeg kjenne på noe som lignet forkjølelse. Fredag kveld ble jeg svært snørrete. Lørdag fikk jeg feber og også halsvondt. Søndag like ille. Mandag ble jeg litt mindre snørrete, men fikk en skikkelig slimhoste og slet med neseblod. Tirsdag ble jeg nesten enda litt værre, hoster som bare det, og i går kveld fikk jeg smerter på venstre side av ryggen når jeg hostet. I dag har jeg fortsatt feber og hoster mye, men jeg har i tillegg fått ryggsmerter hele tiden, samt litt vondt i nakken. Er dette bare blitt til infuensa, og det holder med at jeg er hjemme fra skolen, eller bør jeg oppsøke lege? Anonymous poster hash: 2af65...b3e
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Dra til legen. Siden du har "dobbel innsynkning" og har ryggsmerter kan det være greit å utelukke bakteriell infeksjon. Anonymous poster hash: 679d3...6b8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Dra til legen. Siden du har "dobbel innsynkning" og har ryggsmerter kan det være greit å utelukke bakteriell infeksjon. Anonymous poster hash: 679d3...6b8 hva mener du med dobbel innsynkning? Takk for svar forresten! Anonymous poster hash: 2af65...b3e 1
Ferny Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Naboen min er lege, og han sa at dersom feberen sitter i over en uke, så er det sannsynligvis snakk om en eller annen infeksjon (lunge, hals, bihuler...?). Så da vil antibiotika fungere... jeg ville dratt til legen, med mindre naboen din kan fikse resept da. Veldig praktisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå