AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Tanteungen fyller 3 år snart og jeg vil gi han noe annet enn bare klær og leker. Tenker ikke på malesaker osv.. Tenker foreksempel på seng, ting som han kan ha videre :-) sykkel har han Anonymous poster hash: 3b680...dab
Kvist Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Sparkesykkel? Det skal min snart-treåring få. Ny hjelm? Her i huset er hjelmer omtrent forbruksvare. Syns det er viktig at de har gode og trygge hjelmer tilgjengelig og da må de byttes etter litt knall og fall. Veldig greit å ha ekstrahjelm når venner er på besøk også. Siden du nevner seng, sover han i liten seng enda? I såfall vil jo en stor seng helt sikkert slå an. Helst sammen med et kult sengesett.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Sparkesykkel? Det skal min snart-treåring få. Ny hjelm? Her i huset er hjelmer omtrent forbruksvare. Syns det er viktig at de har gode og trygge hjelmer tilgjengelig og da må de byttes etter litt knall og fall. Veldig greit å ha ekstrahjelm når venner er på besøk også. Siden du nevner seng, sover han i liten seng enda? I såfall vil jo en stor seng helt sikkert slå an. Helst sammen med et kult sengesett. Sover fremdeles i sprinkelseng ja:) sparkesykkel har han også.. HeheAnonymous poster hash: 3b680...dab
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Hvis du skal kjøpe noe så stort som en seng så tror jeg det er lurt å rådføre deg med foreldrene først. Anonymous poster hash: a9ddb...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 sikkerhetsutstyr som kne- og albubeskyttere? Anonymous poster hash: 3b9e8...586
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Hvis du skal kjøpe noe så stort som en seng så tror jeg det er lurt å rådføre deg med foreldrene først. Anonymous poster hash: a9ddb...7f5 Det har jeg gjort selvsagt! TSAnonymous poster hash: 3b680...dab
Vera Vinge Skrevet 30. september 2015 #7 Skrevet 30. september 2015 Min gutt på 3,5 fikk balansesykkel i sommer, og det var en stor slager. Eller noe til rommet, som vegglampe, et lite møbel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå