Gå til innhold

Gavetips til 3 åring :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tanteungen fyller 3 år snart og jeg vil gi han noe annet enn bare klær og leker. Tenker ikke på malesaker osv.. Tenker foreksempel på seng, ting som han kan ha videre :-) sykkel har han

Anonymous poster hash: 3b680...dab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sparkesykkel? Det skal min snart-treåring få. Ny hjelm? Her i huset er hjelmer omtrent forbruksvare. Syns det er viktig at de har gode og trygge hjelmer tilgjengelig og da må de byttes etter litt knall og fall. Veldig greit å ha ekstrahjelm når venner er på besøk også.

Siden du nevner seng, sover han i liten seng enda? I såfall vil jo en stor seng helt sikkert slå an. Helst sammen med et kult sengesett.

Skrevet

Sparkesykkel? Det skal min snart-treåring få. Ny hjelm? Her i huset er hjelmer omtrent forbruksvare. Syns det er viktig at de har gode og trygge hjelmer tilgjengelig og da må de byttes etter litt knall og fall. Veldig greit å ha ekstrahjelm når venner er på besøk også.

Siden du nevner seng, sover han i liten seng enda? I såfall vil jo en stor seng helt sikkert slå an. Helst sammen med et kult sengesett.

Sover fremdeles i sprinkelseng ja:) sparkesykkel har han også.. Hehe

Skrevet

Hvis du skal kjøpe noe så stort som en seng så tror jeg det er lurt å rådføre deg med foreldrene først.

Anonymous poster hash: a9ddb...7f5

• Liker 1
Skrevet

sikkerhetsutstyr som kne- og albubeskyttere?

Anonymous poster hash: 3b9e8...586
Skrevet

Hvis du skal kjøpe noe så stort som en seng så tror jeg det er lurt å rådføre deg med foreldrene først.

Anonymous poster hash: a9ddb...7f5

Det har jeg gjort selvsagt! :)

TS

Skrevet

Min gutt på 3,5 fikk balansesykkel i sommer, og det var en stor slager. Eller noe til rommet, som vegglampe, et lite møbel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...