AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Jeg gir opp sex på meg selv. Jeg kan gjerne tilfredsstille kjæresten min og det og hun i seg selv gjør meg sykt kåt og våt. Men jeg bruker så lang tid på å få orgasme. Føler meg bare slitsom med å ha med å gjøre når det er sånn. Vet du hva jeg kan gjøre? Hun gir meg bokstavlig talt balle spreng.. jeg skjønner hva gutta mener.Anonymous poster hash: d23d4...693
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Denne skulle vel i "spør en lesbe" tråden tenker jeg. Anonymous poster hash: ea439...411
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 har det sånn selv. tar sånn tid at jeg blir liggene å tenke på alt annet, uansett hvor digg det er... Og føle jeg er «til bry» så gir opp.... Den beste løsningen her er å være mest mulig kåt, helt la det gå noe tid imellom så går det jo lettere ofte.. Anonymous poster hash: 7308c...151 1
Gjest Bond Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Tråden ryddet for spekulasjoner Bond, forumansvarlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå