AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Hei! Jeg har vært kvalm i en drøy uke nå. Det går i bølger og jeg klarer å spise litt, men det virker ikke som om det er noe sammenheng med noen ting. Jeg har gått på Loette siden februar/mars, og syklusen min har blitt sånn at jeg begynner å blø 10 dager ut i brettet, og blør helt til 4 dager før jeg skal ha mensen. Jeg har altså en pillefri uke, og før jeg får mensen denne uken har jeg noen få dager uten å blø. Jeg blør i ca 2 dager den pillefrie uken. Jeg blør altså ganske mye/lenge og det har jeg gjort siden første brettet jeg tok. Lurer på om noen har fått bivirkninger av p-piller først en god stund etter de begynte på de? Jeg har ikke hatt noen bivirkninger tidligere. Takker for alle svar Anonymous poster hash: d1c30...155
peppermyntete Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 Høres ikke ut som Loette passer for deg, det er jo ikke meningen at du skal blø andre ganger enn under pillefri uke. Jeg hadde ringt legen og bedt om å få bytte merke, det trenger du kanskje ikke time for en gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå