Gå til innhold

Kalendergaver - sønn 32

Fremhevede innlegg

Skrevet

God kveld :-) 

Er i full gang med å lage kalender til den hjemmeboende sønnen min på 32 år. 

Noen forslag? 

Anonymous poster hash: 1e86f...567

Anonymous poster hash: 1e86f...567
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flaxlodd, øl, verktøy, sjokolade, sokker, boxer,

• Liker 2
Skrevet

Vi var akkurat å kjøpte voksenbleier i forrige uke -hvilken størrelse bruker han? 

Anonymous poster hash: 2185c...de8
  • Liker 4
Skrevet

nett-troll håper jeg!

Anonymous poster hash: f6906...5c4
  • Liker 1
Skrevet

Linker til forskjellige utleiemeglere og finnkoder? En for hver dag??😇

• Liker 7
Skrevet

Hva med å bare svare på det TS spør om. Greit nok at han er 32 år, men det kan være at denne sønnen har gjort noe veldig bra som gjør at TS ønsker å overraske han med noe han aldri ville drømme om, eller at han har hatt det veldig vanskelig, og TS ønsker bare å gjøre noe spesielt for han............ hvorfor skal man være så fordomsfull.

Jeg er fullstendig klar over at dette kan like godt være en nettroll som bare legger ut noe provoserende eller overraskende, og vi går rett i baret.................Bare en tanke altså :)

• Liker 2
Skrevet

Dette må være en parodi på tråden hvor en mor spurte om forslag til kalendergaver til sønnen på 18 år.

• Liker 8
Skrevet

Hva med å bare svare på det TS spør om. Greit nok at han er 32 år, men det kan være at denne sønnen har gjort noe veldig bra som gjør at TS ønsker å overraske han med noe han aldri ville drømme om, eller at han har hatt det veldig vanskelig, og TS ønsker bare å gjøre noe spesielt for han............ hvorfor skal man være så fordomsfull.

Jeg er fullstendig klar over at dette kan like godt være en nettroll som bare legger ut noe provoserende eller overraskende, og vi går rett i baret.................Bare en tanke altså :)

Denne tråden er jo en parodi!😂 Altså nettroll! Ingen vits i å svare!😂

Anonymous poster hash: 3d1a6...fde

Skrevet

Weee, noen parodierer min tråd, det betyr at jeg er kul og viktig og igrunn litt kjendis  :danse:

• Liker 3
Skrevet

Weee, noen parodierer min tråd, det betyr at jeg er kul og viktig og igrunn litt kjendis  :danse:

Jeg synes det virker som du blir driti litt ut jeg da men...

Anonymous poster hash: 47d04...3c1

• Liker 8
Skrevet

Jeg synes det virker som du blir driti litt ut jeg da men...

Åh, en newbie .... beklager, my bad, skal legge ut innlegget mitt en gang til 

• Liker 1
Skrevet

Weee, noen parodierer min tråd, det betyr at jeg er kul og viktig og igrunn litt kjendis     :ironi: 

• Liker 7
Skrevet

Åh, en newbie .... beklager, my bad, skal legge ut innlegget mitt en gang til 

Hæ? Spydig eller?

Skrevet

Weee, noen parodierer min tråd, det betyr at jeg er kul og viktig og igrunn litt kjendis :ironi:

Fy søren.... jeg er så misunnelige!

:lol:

• Liker 1
Skrevet

Fy søren.... jeg er så misunnelige!

:lol:

Åh, et velkjent ansikt, så koselig :) Fort deg å lage en tråd om ettellerannet, så skal jeg parodiere deg, så kan vi være kjendiser begge to  :danse:

• Liker 1
Skrevet

Hæ? Spydig eller?

hæ? jeg ? kan jeg aldri tenke meg. 

Skrevet

Kleint å ville være "kjendis" på kg... Er ikke kult i det hele tatt..

• Liker 1
Skrevet

Åh, et velkjent ansikt, så koselig :) Fort deg å lage en tråd om ettellerannet, så skal jeg parodiere deg, så kan vi være kjendiser begge to :danse:

:ler:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...