Gå til innhold

Selvvask Innendørs? Statoil/Esso/ hvor.. ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Vinter og snø nærmer seg snart og jeg må "forbedre" meg i god god tid he he.

 

Sommer 2015 har jeg kjøpt meg nyere bil. Eieren som hadde den bilen som jeg har kjøpt har behandlet bilen fullstendig bra og den er 2010 modell.

 

 

Den har ALDRI vært vasket på statoil/esso automatisk vaskemaskin som vasker bilen din.  Finnes det på bensinstasjoner innendørs selvvask? At vi kan vaske selv?

 

Med automatisk vaskemaskin som finnes i Statoil/Esso nekter jeg å vaske med. Grunnen til det er at til slutt blir det ganske små-e riper på selve bilen. Jeg har sett mange andre folk hvor de har kjøpt seg nyere bil til slutt så endte med at ble riper på bilen som er usynlige.

 

Litt vanskelig å forklare med ord, skulle ønsket å bevise med bilder.

 

Ønsker hjelp!



Anonymous poster hash: 1d709...e9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår hva du mener, men min erfaring er at nyere vaskemaskiner er vesentlig bedre enn å vaske for hånd. Uansett, husk å alltid bruke ny svamp, å les godt på det. For er veldig fort gjort å ødelegger mer når man vasker for hånd. Uansett, nok om det, var jo egentlig ikke det du spurte etter.

 

Ja, finnes steder hvor man vasker inne. Vet om ulike stasjoner som har selvvaskanlegg inni en hall hvor også automatvasker er blant annet.

 

Hvor bor du i landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste bensinstasjoner har selvvask, altså haller inne eller ute hvor man selv vasker med bøtte og svamp eller høytrykksspyler. 



Anonymous poster hash: 17190...1e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har selvvask på Statoil i min by



Anonymous poster hash: 81f03...6a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...