perledame Skrevet 29. september 2015 #1 Del Skrevet 29. september 2015 Jeg har lyst til å begynne å lage ting med perler, da spesielt utstillingsbånd/vanlige bånd til hunder, lignende http://www.paws-and-tails.com/Show-Leads-and-Collars.aspx Jeg har tenkt å bruke nylon/fallskjermline på 4 mm. Jeg finner forskjellige perler og mellomdeler med hull på 4 mm eller mer. Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal bruke bak perlene på endene for at de skal holde seg i ro på båndet. Jegser det finner krympeperler og klemmer, men finner ingen med hull på 4 mm. Kan de være mindre? Finnes det noe annet å bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #2 Del Skrevet 7. juli 2016 Drar opp denne, jeg Fant du ut hvordan du lagde slike bånd? Kunne gjerne tenkt meg å prøve å lage ett til hunden min. Og jeg ser noen bruker sånne silkeaktige bånd som ser ut som de er flettet. Er det noen som vet hvordan man fletter slike? Anonymkode: e936b...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #3 Del Skrevet 15. juli 2016 Heg har perlet mye, tidligere. Jeg mener å huske at du begynner med en perle på enkel tråd/line for så å legge linen/tråden dobbelt og fortsette. Anonymkode: d6f77...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå