AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Må bare forsikre meg, siden jeg ikke fant informasjon om dette på nett. Jeg er nå i den pillefrie uka, og vet at det er sikkert å ha samleie da. Men husker ikke om jeg fremdeles er sikker når jeg starter på nytt brett igjen etter mensen, eller om jeg må vente en uke da? Husker ikke hvordan jeg har gjort det tidligere, men det har gått bra i hvertfall 😊Anonymous poster hash: 071c1...145
PrincessConsuela Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Så lenge du tar pillene skal du være sikret.
nordlending Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Så lenge du ikke har mer enn 1 uke opphold (pillefri uke), vil du være trygg
peppermyntete Skrevet 29. september 2015 #4 Skrevet 29. september 2015 Hvis du ikke hadde vært trygg den uka hadde det ikke vært spesielt mye vits med p-piller i grunn
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #5 Skrevet 29. september 2015 Dårlig formulert. Mente selvfølgelig om jeg er sikker om jeg starter rett på neste brett etter mensen! Eller må jeg da vente en ukes tid mens jeg kommer et stykke inn på brettet?Anonymous poster hash: 071c1...145
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #6 Skrevet 29. september 2015 Dårlig formulert. Mente selvfølgelig om jeg er sikker om jeg starter rett på neste brett etter mensen! Eller må jeg da vente en ukes tid mens jeg kommer et stykke inn på brettet?Anonymous poster hash: 071c1...145 Ja, du er trygg.. så lenge du har pillefri uke i maks 7 dager og tar de pillene du skal ta til rett tid så er du alltid trygg. Anonymous poster hash: a1074...b7f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå