Gå til innhold

Gutter: Hvor mye spruter dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må dere spare i flere dager for at det skal komme mye? Eller kommer det like mye om dere holder på 3 ganger om dagen? Har opplevd at det er ganske lite hos kjæresten, 1,2 dråper. Er det unormalt?

Anonymous poster hash: 11877...968

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på hvor kåt man er. Trenger ikke "spare opp" for at det skal bli mye.

På det meste så kommer det nok til å fylle sånn ca 2-3 shotteglass. 

1,2 dråper har jeg ikke opplevd. Men nå spruter jeg veldig mye i snitt da, også hørt det av jenter jeg har vært med.

Vet ikke om 1-2 dråper er unormalt, det hadde vært unormalt for meg hvertfall men kanskje normalt for typen din? Er nok varierende hvor mye sæd produksjon menn har

Skrevet

Spør han

Anonymous poster hash: 87b22...65b
Skrevet

Hvis du så Dritseint med Edel i går, så har du svaret :fnise:

Skrevet

Kommer ann på hvor kåt man er. Trenger ikke "spare opp" for at det skal bli mye.

På det meste så kommer det nok til å fylle sånn ca 2-3 shotteglass. 

1,2 dråper har jeg ikke opplevd. Men nå spruter jeg veldig mye i snitt da, også hørt det av jenter jeg har vært med.

Vet ikke om 1-2 dråper er unormalt, det hadde vært unormalt for meg hvertfall men kanskje normalt for typen din? Er nok varierende hvor mye sæd produksjon menn har

I norge et shotteglass 4-6 cl, dvs. 12-18 cl, eller 1,8 dl det wubby. Få den spruten i trynet!

Anonymous poster hash: 97388...01f

Skrevet

Hos min kjæreste kommer det vel vanligvis 1-2 spiseskjeer.

Anonymous poster hash: ec4fc...33c

Skrevet

På det meste er det kanskje en spiseskje. Etter et døgn er nok tanken full igjen. Blir vesentlig mindre den tredje gangen på en dag, i tillegg til at det blir blankt hvis det bare er timer siden sist.

Anonymous poster hash: ca31b...4ba
Skrevet (endret)

I norge et shotteglass 4-6 cl, dvs. 12-18 cl, eller 1,8 dl det wubby. Få den spruten i trynet!

Ja, vet det er ganske mye. Som oftest forekommer det dagen derpå når jeg er steinkåt. Da tar jeg frem shotteglass istedenfor papir slik at jeg slipper dusje etterpå.

Fyllesjuk/dagen derpå : Snitt, 2 shotteglass

Vanlig mengde : 1 shotteglass.

Frister det med 1 glass kvalitets proteiner ?

nvurg6.png

:laugh:

Endret av WubWub
Skrevet

Ja, vet det er ganske mye. Som oftest forekommer det dagen derpå når jeg er steinkåt. Da tar jeg frem shotteglass istedenfor papir slik at jeg slipper dusje etterpå.

nvurg6.png

Man kan ikke la alle de gainsa gå til spille, gi meg det rett i fleisen takk.

Skrevet

Noen gutter har ikke øyenmål i det hele tatt, vel ikke kvinner heller "Sæd består av sædvæske og mellom 40-600 millioner sædceller. "Mengden av det samlede ejakulatet varierer fra et par beskjedne dråper, til opp mot 6 milliliter. - See more at: http://kristinspitznogle.blogg.no/1352754318_alt_du_trenger__vite_.html#sthash.UOBnPKWh.dpuf.

De mennene som mener at de spruter liter på litervis overdriver noe helt heise ellers bør de ta seg en tur til legen for det er ikke normalt.

Over alt og alle kilder viser til det normale mellom et par dråper til 6 milliliter.

"Hva som er normal mengde ejakulat kan variere fra person til person.

- Før prøven ønsker man gjerne at pasienten er avholds i to til tre dager. Våre referanseområder for menn som avlegger sædprøve er 1,4 til 8,9 milliliter, forteller urolog Karl Fredrik Kristoffersen ved Volvat Medisinske senter.

Det er også normalt å ha mer, eller mindre volum. En mann som har hyppige utløsninger vil ha mindre volum i prøven, enn en som har utløsning mer sjelden.

Det er fordi kjønnskjertlene trenger tid til å fylle seg etter de er tømt." http://www.klikk.no/helse/trening/article711051.ece

• Liker 1
Skrevet

Det går ikke annet å spare opp!!

Anonymous poster hash: 96a44...311

Skrevet

Noen gutter har ikke øyenmål i det hele tatt, vel ikke kvinner heller "Sæd består av sædvæske og mellom 40-600 millioner sædceller. "Mengden av det samlede ejakulatet varierer fra et par beskjedne dråper, til opp mot 6 milliliter. - See more at: http://kristinspitznogle.blogg.no/1352754318_alt_du_trenger__vite_.html#sthash.UOBnPKWh.dpuf.

De mennene som mener at de spruter liter på litervis overdriver noe helt heise ellers bør de ta seg en tur til legen for det er ikke normalt.

Over alt og alle kilder viser til det normale mellom et par dråper til 6 milliliter.

"Hva som er normal mengde ejakulat kan variere fra person til person.

- Før prøven ønsker man gjerne at pasienten er avholds i to til tre dager. Våre referanseområder for menn som avlegger sædprøve er 1,4 til 8,9 milliliter, forteller urolog Karl Fredrik Kristoffersen ved Volvat Medisinske senter.

Det er også normalt å ha mer, eller mindre volum. En mann som har hyppige utløsninger vil ha mindre volum i prøven, enn en som har utløsning mer sjelden.

Det er fordi kjønnskjertlene trenger tid til å fylle seg etter de er tømt." http://www.klikk.no/helse/trening/article711051.ece

Jeg applauderer et så bra svar, flott☺

Skrevet

Må dere spare i flere dager for at det skal komme mye? Eller kommer det like mye om dere holder på 3 ganger om dagen? Har opplevd at det er ganske lite hos kjæresten, 1,2 dråper. Er det unormalt?

Anonymous poster hash: 11877...968

Kommer litt ann på. Men som regel fyller det et lite drikkeglass. Kanskje 2-3 dl?:)

Anonymous poster hash: adf29...85a

Skrevet

Ja jøss, mer piss du skal lire ut av deg eller? En halv halvliter? Riiiiiiktig, du imponerer INGEN.

Anonymous poster hash: b9cda...92c

Skrevet

Jeg spruter mye for jeg blir lett kåt. Veldig kåt.

Skrevet

Ja jøss, mer piss du skal lire ut av deg eller? En halv halvliter? Riiiiiiktig, du imponerer INGEN.

Anonymous poster hash: b9cda...92c

Hvem er det jeg imponerer? De spurte og fikk svar.:) Får du bare to dråper siden du blir så fornærmet av at andre spruter mye?

Anonymous poster hash: adf29...85a

Skrevet

Jeg spruter mye for jeg blir lett kåt. Veldig kåt.

Hee hee du også? Her inne på kg spruter alle mennene mye ;) sikkert på samme måte som at alle damene er slanke med gedigne pupper, aldri har noe utflod, har sex med mannen sin 6-8 ganger i uken og ellers skårer A+ som husmorsemne.

Anonymous poster hash: 64c08...b39

Skrevet

nvurg6.png

Hadde jo vært bra mye mer troverdig om glasset var fylt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...