Aviale Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 En venninne av meg skal være i Tanzania noen måneder, og jeg har lyst til å sende en pakke med norsk mat til henne. Jeg har vært der nede selv, så jeg vet at posten ned dit er uforutsigbar, men alle 4 postkortene jeg sendte derfra (og fra Kenya) kom fram til Norge på 2 uker. Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med å sende dit ned? Hvor lang tid tar det? Det er bare til Dar-es-Salaam. Erfaringer med internasjonal post via andre leverandører enn posten tas også imot med takk Hvis jeg sender pakken tenker jeg å sende den med sporing. Bare å flytte tråden et annet sted hvis reiseforumet ikke passer.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 Jeg var også i Tanzania i noen måneder, med flere andre, og det var vel så som så om folk fikk pakkene sine. De fleste tok rimelig lang tid, og jeg vet det var en eller to som ikke fikk pakken før uken før vi skulle hjem var også noen som ikke var kommet frem i løpet av disse månedene Anonymous poster hash: 03475...5ad
Aviale Skrevet 30. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2015 Jeg var også i Tanzania i noen måneder, med flere andre, og det var vel så som så om folk fikk pakkene sine. De fleste tok rimelig lang tid, og jeg vet det var en eller to som ikke fikk pakken før uken før vi skulle hjem var også noen som ikke var kommet frem i løpet av disse månedene Anonymous poster hash: 03475...5ad Takk for svar! Hvor lenge var dere der? Hun jeg skal sende til kommer hjem 20. desember, kanskje jeg burde sende den snart..? Vet du om de hadde pakke med sporing/sendte pakken med en annen leverandør som f.eks DHL?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Vi var der i 3 mnd. Ja, jeg ville nok sendt den snart for å forsikre meg om at sjansen for å få den frem i tide. Men som sagt, det var også noen som fikk den relativt raskt, så vanskelig å si sikkert. Usikker på dette i forhold til leverandør, og hvordan pakkene ble sendt.. Anonymous poster hash: 03475...5ad
Aviale Skrevet 30. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2015 Ok, tusen takk for svar Da får jeg sende den snart! Noen flere som vet om det er forskjell på ulike leverandører eller har erfaringer med det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå