AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #81 Skrevet 1. februar 2020 Noen bør en skrive en bok om KGhistorien. Anonymkode: ca47e...bd0 1
Salmonella Skrevet 1. februar 2020 #82 Skrevet 1. februar 2020 Forumet føltes mye mindre ut før. Har selv hengt her nå siden 2004 og følte at "alle hang med alle" på den tiden. Nå er det så mange medlemmer her pluss denne anonymebrukeren-knappen som mange velger å bruke og de fleste holder seg innefor et fåtall underforum. Og så synes jeg det har blitt myyyyye mindre koslig her. Å stikke hodet innom kg før var som å stikke innom.en pub hvor du ble møtt med "Hei, der er du ja!". Nå er det som å stikke hodet i et vepsebol og bli møtt med "hvem faan tror du at du er da?!?" 4
Paradisio1 Skrevet 1. februar 2020 #83 Skrevet 1. februar 2020 9 timer siden, Cata skrev: Jeg tror du er på bærtur. Jeg mener Pratekompaniet var privat drevet og ble nedlagt for (herremin så fort tiden går) for en 6-7 år siden. Er ikke helt sikker for med ett var Pratekompaniet vekk, men så ingenting om at det skulle fusjonere. Jeg hadde en bruker der og slang innom en gang i blant. Da var det nok der jeg husker deg fra🤣
Paradisio1 Skrevet 1. februar 2020 #84 Skrevet 1. februar 2020 4 timer siden, Salmonella skrev: Forumet føltes mye mindre ut før. Har selv hengt her nå siden 2004 og følte at "alle hang med alle" på den tiden. Nå er det så mange medlemmer her pluss denne anonymebrukeren-knappen som mange velger å bruke og de fleste holder seg innefor et fåtall underforum. Og så synes jeg det har blitt myyyyye mindre koslig her. Å stikke hodet innom kg før var som å stikke innom.en pub hvor du ble møtt med "Hei, der er du ja!". Nå er det som å stikke hodet i et vepsebol og bli møtt med "hvem faan tror du at du er da?!?" Haha, on point! Virker som om folk har blitt helt forbanna med tiden, og det uten grunn. 1
Cata Skrevet 1. februar 2020 #85 Skrevet 1. februar 2020 1 minutt siden, Paradisio1 skrev: Da var det nok der jeg husker deg fra🤣 Hvem var du der inne? (Neida,du trenger ikke svare, det er mer et retorisk spørsmål siden nysgjerrigheten meldte seg.)
Paradisio1 Skrevet 2. februar 2020 #86 Skrevet 2. februar 2020 22 timer siden, Cata skrev: Hvem var du der inne? (Neida,du trenger ikke svare, det er mer et retorisk spørsmål siden nysgjerrigheten meldte seg.) Åh det husker jeg ikke, var en ung tenåring på den tiden 😆 Husker at forumbrukerne der hadde et spesielt samhold seg imellom. Mange av de var lite anonyme til tross for at de skrev bak et brukernavn.
Cata Skrevet 2. februar 2020 #87 Skrevet 2. februar 2020 1 time siden, Paradisio1 skrev: Åh det husker jeg ikke, var en ung tenåring på den tiden 😆 Husker at forumbrukerne der hadde et spesielt samhold seg imellom. Mange av de var lite anonyme til tross for at de skrev bak et brukernavn. Det virket som en god del kjente hverandre IRL etterhvert ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå