AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #21 Skrevet 1. oktober 2015 Bra, TS, men synd hvis barna er den eneste verdien du har. Bytt jobb og få noen fritidsinteresser! Anonymous poster hash: db3de...d15
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #22 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg er glad for at jeg ikke har barn, og ikke skal ha det heller. Sånn som Norge er i dag ønsker jeg bedre for barnet/barna jeg kunne ha fått, og i en alder av 27 år hvor jeg ser meg selv i dag vil jeg ikke sette barn til verden. De fortjener bedre. Anonymous poster hash: a6f25...042 Norge er bra i dag, men du tenker kanskje på muslimene som fosser inn om dagen og vil ødelegge fremtiden? Anonymous poster hash: db3de...d15
Haugenjenta Skrevet 1. oktober 2015 #23 Skrevet 1. oktober 2015 Norge er bra i dag, men du tenker kanskje på muslimene som fosser inn om dagen og vil ødelegge fremtiden? Anonymous poster hash: db3de...d15 Blant annet, men egen livssituasjon gjør også at jeg er glad for at jeg ikke har barn.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #24 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg er også glad jeg har barn. Jobben gir meg ingenting, bortsett fra lønn. Jeg har nok "glemt" mye av meg selv etter jeg ble mor. Hobbyer etc som jeg nå, i en hektisk småbarnshverdag, ikke har tid eller energi til å drive med. Er nøye med å pleie vennskap med gamle venninner, da, men det blir mer sporadisk, en kveld i ny og ne, nå. Er ikke slik at vi kan hoppe på en impulsiv storbyferie en helg, eller sitter og deler erfaringer fra kjærliglivets gleder og sorger over en flaske vin flere ganger i uken..... Jeg lurer på hva som er igjen av meg når barna flytter ut av redet..... Håper jeg har nok til at livet alene (eh, med mannen min, da) også føles verdifullt.Anonymous poster hash: e1eb7...cab Akkurat dette er noe av dette som skremmer meg mest med det å få barn. Den greia med å ikke være noe mer enn "moren til..." syns jeg er kjempeskummel. Jeg vil liksom mer med livet mitt enn å være "moren til...'.Anonymous poster hash: 2e807...16f
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #25 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg ønsker meg barn mer enn alt, men kan ikke få på grunn av kronisk sykdom som nekter meg i det. Det er vondt å se hvor mange barn som ikke får den kjærligheten de fortjener. Smiler når jeg leser flere her elsker barna sine så høyt. Godt å se at noen tar vare på sine små. Om jeg kunne fått barn, er jeg likevel, som flere nevner, redd for hvilken fremtid de vil få... Den er usikker og jeg lurer på om våre foreldre tenkte det samme den gang... Anonymous poster hash: 5b766...23e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå