AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #1 Skrevet 29. september 2015 Jeg bruker P-piller, men vil helst bytte.. Er i dårlig humør, har lite overskudd og sexlysten er minimal på P-pillene jeg bruker. Trenger derfor noen innspill! Og ja, jeg vet at dette er individuelt..Anonymous poster hash: 7e7c7...fab
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #2 Skrevet 29. september 2015 p-piller, Yasmin. Du kan jo prøve å bytte merke. Ulike merker har ulik hormonsammensetning, og eventuelle bivirkninger kan variere veldig fra person til person. Anonymous poster hash: ec224...6b1
Mona Sax Skrevet 29. september 2015 #3 Skrevet 29. september 2015 Jeg er på pillekjøret (høres ikke bra ut).
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 NuvaRing eller Jaydess er kanskje noe for deg? Veldig fornøyd med begge:) Færre bivirkninger enn ved pille faktisk, vet ikke hvorfor Anonymous poster hash: 1a0e5...582
c44 Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 NuvaRing eller Jaydess er kanskje noe for deg? Veldig fornøyd med begge:) Færre bivirkninger enn ved pille faktisk, vet ikke hvorfor Anonymous poster hash: 1a0e5...582 Er færre bivirkninger fordi stav er lokalt, mens pille går i hele kroppen. Jeg har gått på diane og jeg tålte virkelig ikke p-piller og det ble rett og slett for mye hormoner for meg. Jeg har jaydess og er fornøyd allerede(har bare hatt den i noen uker) virker som kroppen min begynner å komme i balanse igjen
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 Ingen. Grunnen er at A) partneren min aldri kommer inni meg. B) en gang på gyn undersøkelse så sa legen at jeg hadde masse cyster som ville gjøre der vanskelig for meg å bli gravid. C) jeg er så gammel at eggstokkene nok har begynt å tørke oppAnonymous poster hash: cc37b...174
infectedsopp Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 P-piller, Yasminelle, er fornøyd til nå
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #9 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg bruker p-piller, mercilon. Veldig fornøyd Anonymous poster hash: a3cb8...af2
funginger Skrevet 3. oktober 2015 #10 Skrevet 3. oktober 2015 Cerazette, minipille. Har hjerte-karsykdommer i familien, så vil være på den sikre siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå