Gå til innhold

Hvordan shave alt nedtil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jente på 15 her.

Lurer på hvordan jeg kan shave alt nedtil? syns det er skikkelig vanskelig og er livredd for å kutte i kjønnslepper etc. (den ene kjønnsleppa mi er større enn den andre så den henger ut)

har forresten hår inn i rumpa også så jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å shave alt, jeg klarer ikke shave lenger enn der hvor klitoris er. 

Anonymous poster hash: f5962...eb9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg barberer det meste med høvel og barberskum. Men i området fra klitoris og bakover, inkl. rumpa, bruker jeg kun høvel. Husker jeg synes det var litt skummelt i begynnelsen, men det kom seg etterhvert. Bare husk å bruke rene barberblader (trenger ikke skifte hver gang altså, jeg gjør i hvert fall ikke det), og ta deg tid (ikke noen brå bevegelser). Du kan jo også bruke barbermaskin hvis du ikke vil bruke høvel :)

Anonymous poster hash: cb802...042

Skrevet

Jeg barberer det meste med høvel og barberskum. Men i området fra klitoris og bakover, inkl. rumpa, bruker jeg kun høvel. Husker jeg synes det var litt skummelt i begynnelsen, men det kom seg etterhvert. Bare husk å bruke rene barberblader (trenger ikke skifte hver gang altså, jeg gjør i hvert fall ikke det), og ta deg tid (ikke noen brå bevegelser). Du kan jo også bruke barbermaskin hvis du ikke vil bruke høvel :)

Hvorfor bruker du bare høvel etter klitoris? Må man ikke passe på å ikke kutte seg der spesielt liksom?

Jeg sliter med at det klør veldig når håret kommer tilbake forresten. Det klør så mye at jeg ikke klarer å holde igjen kløen og ofte går på do på skolen bare for å klø. 

Ts

Skrevet

Barbermaskin i rumpa?

Skrevet

Hvorfor bruker du bare høvel etter klitoris? Må man ikke passe på å ikke kutte seg der spesielt liksom?

Jeg sliter med at det klør veldig når håret kommer tilbake forresten. Det klør så mye at jeg ikke klarer å holde igjen kløen og ofte går på do på skolen bare for å klø.

Ts

Fordi jeg synes skummet svir litt og vil ikke ha det inni. Det går helt fint å bruke bare høvel.

Skrevet

Barbermaskin i rumpa?

Hvorfor ikke? Ladyshave da, selvfølgelig.

Skrevet

Hvorfor ikke? Ladyshave da, selvfølgelig.

Nei, da ville jeg heller spurt en venninne om å hjelpe meg. Barbermaskin der bak er en disaster waiting to happen.

Anonymous poster hash: 50976...8c7

Skrevet

Ts

Du bruker andre hånda og holder for der du er redd for å skjære deg

• Liker 1
Skrevet

Nei, da ville jeg heller spurt en venninne om å hjelpe meg. Barbermaskin der bak er en disaster waiting to happen. Anonymous poster hash: 50976...8c7

Hvis en venninne hadde spurt meg om å barbere henne i rumpa, hadde det blitt et kort vennskap. Sykt.

Ellers skal det gå an å barbere ved å bruke intimsåpe og høvel. Jeg holder et par fingre over de indre kjønnsleppene og strammer huden på de ytre samtidig og barbre. Rumpa er kanskje det letteste, for der er det vanligvis helt glatt. Du kan jo bruke et speil de første gangene.

Anonymous poster hash: c829d...7eb

• Liker 3
Skrevet

Nei, da ville jeg heller spurt en venninne om å hjelpe meg. Barbermaskin der bak er en disaster waiting to happen.

Anonymous poster hash: 50976...8c7

Ehh det er ikke akkurat normalt å be venninner gjøre det...

• Liker 1
Skrevet

Ehh det er ikke akkurat normalt å be venninner gjøre det...

Hei kjære venninne kan du hjelp meg med en liten ting. Nemmelig ...... Nei det er vel ikke det man spør om nei...

Skrevet

Funker ikke.. for å fjerne alt vil jeg anbefale voks!

Anonymous poster hash: 8f5ba...d53
Skrevet

Det er ikke nødvendig å shave :) Det holder å bare trimme hårene litt. Bruk en saks i dusjen, og hold hårene på venusberget ut fra huden, mens du stusser hårene.
Alle har hår i rumpa, menn også , så det skal du ikke tenke på :)

Hvis du absolutt vil shave så må du være forberedt på mye irritert hud, og kanskje underlivssopp. Hårene er der for en grunn vet du. Jeg syntes det er enklest å sitte på huk med speil under , hvis jeg skal shave meg. Eller eventuelt stå foran vasken med det ene benet oppå vasken. Jeg må strekke huden ut med den ene hånden for å unngå å kutte meg i hudfolder og bruke høvelen med den andre, og jeg må også "skyve" unna de indre kjønnsleppene mine som henger ut. Det er ganske stress og tar tid å få vekk alt håret

Anonymous poster hash: d4eae...9fa
Skrevet

Bruker ladyshave, og slipper da den sinnsyke kløen når hårene begynner å vokse ut.

Anonymous poster hash: b24a6...748

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...