AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Jeg får alltid litt utflod hver dag. Har alltid vært slik. Har ikke sopp er klamydia eller noe annet rart. Utflod er helt vanlig for meg. Det blir jo alltid hvite flekker i trusa av det. Er dette noe gutter tenker på og synes er ekkelt når man skal ha sex. Det synes jo sikkert når man tar av seg undertøyet. Eller er det helt normalt? Hva tenker gutter når de ser det? Anonymous poster hash: 3b069...32f
Gjest Morello Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 De fleste har litt utflod, helt normalt ^^ Jeg pleier å ha med en ekstra truse når jeg drar noe sted, i tilfelle det blir såpass at jeg vil skifte. Har aldri fått noen reaksjoner på det. 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Det hender jo sex er spontant. Ikke alltid man har mulighet til å skifte eller fikse noe der nede først. Anonymous poster hash: 3b069...32f
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 Bruker truseinnlegg. Men, det er egentlig ikke lurt, for noen mener det fører til enda mer utflod. Tørr ikke å slutte, for før skiftet jeg truse 3-5 ganger om dagen! syntes det var ekkelt å ha noe i undertøyet, samme hvor lite det var. Aldri hatt noe mye utflod, men litt er alt for mye for meg Men da synes jo truseinnlegget når du tar av deg trusen, og det er for meg enda verre. Det lyser jo hvert fall opp, hvis du har på deg svart undertøy f.eks. Truseinnlegg er ikke aktuelt for min del:p Anonymous poster hash: 3b069...32f
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Hvilken fyr titter ned i trusa på dama? Ta den bare av deg selv. Mye styr for lite.... Anonymous poster hash: 7f148...32e 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #8 Skrevet 28. september 2015 Hvilken fyr titter ned i trusa på dama? Ta den bare av deg selv. Mye styr for lite.... Anonymous poster hash: 7f148...32e Det er jo ikke slik at jeg tror han studerer undertøyet mitt, men en naturlig reaksjon er jo å titte ned der, når trusen forsvinner. Så han kan jo få øye på det. Og da er jeg redd han skal tenke at det er ekkelt. Anonymous poster hash: 3b069...32f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #9 Skrevet 28. september 2015 Bruker truseinnlegg selv. Men går alltid på toalettet og tar det av før sex. Må stort sett tisse først, så tar det i samme slengen. Tror jeg det blir noe spontansex dropper jeg innlegget den dagen. Anonymous poster hash: 9d1dd...b3d 2
Apocalypse Skrevet 28. september 2015 #10 Skrevet 28. september 2015 Samme her, og jeg har aldri fått noen reaksjoner på det.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #11 Skrevet 29. september 2015 Det er helt normalt å ha utflod. Jeg har aldri fått noen reaksjoner. Jeg stirrer aldri nedi bokseren til kjæresten når jeg drar den av ham, og han pleier ikke studere trusene mine. Om du er så bekymret, kjøp det truser i lysere farger, så synes ikke utfloden så mye. Jeg vil ikke anbefale truseinnlegg. Ikke bare kan det føre til sopp og lukt, men det er også miljøsvineri. Om man absolutt må, bruk tøyinnlegg i det minste, ikke engangs plastinnlegg. Anonymous poster hash: 4e56c...11b 1
peppermyntete Skrevet 29. september 2015 #12 Skrevet 29. september 2015 Jeg tror ikke noen av de jeg har hatt sex med har sett nedi trusa mi når jeg har tatt den av. Det er vel mer spennende å se på det som dukker opp mellom beina på jenta enn oppi trusa hennes vel.. Jeg bryr meg i alle fall ikke Vet han ikke hva utflod er er han ikke gammel nok til å ha sex med ^^ 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #13 Skrevet 29. september 2015 Innen trusa går av har man gjerne blitt såpass kåt at det renner uansett, så jeg ser ikke problemet. Menn synes generelt sett våte fitter er digg, og filosoferer neppe noe videre over detaljene når man er i et opphetet øyeblikk. Anonymous poster hash: f72b5...bfc 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #14 Skrevet 29. september 2015 Altså, i den settingen er man jo gjerne våt uansett tenker jeg. Så en våt flekk i trusa vil vel bare tenne mannen enda mer (har aldri opplevd at en mann syns det var negativt med utflod i den settingen). Men mindre vi snakker rød/brun (boldblandet) utflod da, det er jo en litt annen sak. Anonymous poster hash: 6e6c1...c7b
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #15 Skrevet 29. september 2015 Jeg bruker papir i undertøyet og skifter hver gang jeg er på do. Det er så ekkelt å kjenne at det er vått, og så føles undertøyet skittent ut med en gang. De periodene jeg ikke bruker papir så blir det som regel bedre, men det er vel bare en vane. Når kjæresten er på besøk så bruker jeg ikke papir, men vasker meg grundig etter hvert dobesøk. Anonymous poster hash: b9e73...3cc
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #16 Skrevet 29. september 2015 Jeg bruker papir i undertøyet og skifter hver gang jeg er på do. Det er så ekkelt å kjenne at det er vått, og så føles undertøyet skittent ut med en gang. De periodene jeg ikke bruker papir så blir det som regel bedre, men det er vel bare en vane. Når kjæresten er på besøk så bruker jeg ikke papir, men vasker meg grundig etter hvert dobesøk. Anonymous poster hash: b9e73...3cc Å vaske seg grundig så ofte gjør vondt verre, og kan føre til sopp og enda mer utflod og lukt. Det er jo ikke vits å vaske seg hele tiden, vent heller til trusen faktisk skal av. Anonymous poster hash: 4e56c...11b
EEØm Skrevet 29. september 2015 #17 Skrevet 29. september 2015 Jeg hater lukten av innestengt utflod og bruker derfor ikke truseinnlegg. (Men nå er jeg vant til å bruke tøybleier på ungene og liker heller ikke lukten av brukte papirbleier, så jeg er kanskje litt sensitiv) Jeg tror underlivet stort sett klarer seg selv hvis det får luft og vann. Mannen synes bare det er deilig at jeg er våt, og så lenge det ikke lukter vondt er jeg ikke redd for at han skal se det.
Gjest lipgloss Skrevet 29. september 2015 #18 Skrevet 29. september 2015 titter liksom ikke ned i trusa til dama,men syns ikke utflod er ekkelt heller tvert om,syns faktisk det er litt sexy også liker jeg lukta av det og
Gjest BabyBlue Skrevet 29. september 2015 #19 Skrevet 29. september 2015 Det trenger ikke være noe problematisk, men om PH verdien ikke er som den skal være eller om bakteriefloraen ikke er helt i balanse kan det være kjeden produserer mer utflod enn vanlig. Dra til en gynekolog om det plager deg, men om utfloden er klar i fargen og lukter normalt og du føler deg fresh trenger det ikke være behov for det
Desertflower Skrevet 29. september 2015 #20 Skrevet 29. september 2015 (endret) Hvilken fyr titter ned i trusa på dama? Ta den bare av deg selv. Mye styr for lite.... Anonymous poster hash: 7f148...32e Fyrer med trusefetish? Edit to add: Hater truseinlegg da det blir alt for tørt og eksem, bytter heller truse oftere. Endret 29. september 2015 av Desertflower
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå