Gå til innhold

Fisen min stinker avføring..

Fremhevede innlegg

Skrevet

I de siste dagene har fisen min luktet skikkelig dritt (bokstavelig talt!), er dette et tegn på forstoppelse eller? 

Idag har magen vært bråkete, har IBS så det er ikke uvanlig, men nå ikveld når jeg har prompet så lukter det mer "diare" om dere skjønner. Sterk lukt.. 

Er så lei av dette, er jeg skikkelig forstoppet nå eller? 

Jeg er ikke syk, da har det brytet ut for lenge siden  :laugh:   

Men skal jeg spise mer eller mindre fiber?! Synes jeg drikker helt ok mengde også! :fnise:

Anonymous poster hash: 3c928...f52
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig møkkamann du  :fnise:  :fnise:

Anonymous poster hash: 57705...e69
Skrevet

Det samme skjer med meg når det er en stund siden jeg har vært på do. (avføring)
Spis mer fiber kanskje. :)

Anonymous poster hash: b076c...bd7
Skrevet (endret)

Dette skjedde med meg ganske ofte før, helt til en venn av meg som studerer analorectomi fortalte meg et lite tips om hvordan man kan løse det. Dette er et kjent problem, som du ikke behøver å være flau over.

Av og til så ligger problemer i selve åpningen, og ikke i magen (Fordøyelses-systemet). Det har da over tid samlet seg opp partikler i analåpningen, som påvirker gassen i utveien. Løsningen da vil enkelt og greit være å vaske ut dette på en eller annen måte.

Det jeg gjorde som løste problemet, var å ta i bruk et såpestykke (type lano) og rotere det inn og ut av anus. Det er litt ubehagelig i starten, med føles bedre ut etterhvert. Dette vil som sagt gi bedre lukt fra anus, og forhindre fremtidige utgassinger med dårlig lukt. 

Endret av Villkatten88
Skrevet

Dette skjedde med meg ganske ofte før, helt til en venn av meg som studerer analorectomi fortalte meg et lite tips om hvordan man kan løse det. Dette er et kjent problem, som du ikke behøver å være flau over.

Av og til så ligger problemer i selve åpningen, og ikke i magen (Fordøyelses-systemet). Det har da over tid samlet seg opp partikler i analåpningen, som påvirker gassen i utveien. Løsningen da vil enkelt og greit være å vaske ut dette på en eller annen måte.

Det jeg gjorde som løste problemet, var å ta i bruk et såpestykke (type lano) og rotere det inn og ut av anus. Det er litt ubehagelig i starten, med føles bedre ut etterhvert. Dette vil som sagt gi bedre lukt fra anus, og forhindre fremtidige utgassinger med dårlig lukt.

tøys

Anonymous poster hash: 859e1...296

• Liker 9
Skrevet

Ingen promper blomster. Det er naturlig at de lukter avføring når du slippe en.

Avføring og promp kommer ut den samme veien...

Anonymous poster hash: 6cc4b...6fd
Gjest UngMann1986
Skrevet

Jeg stusset over denne studieretningen - analorectomi. Hørtes ikke ut som et ordentlig ord. Søkte på dette i Google, og faktisk var det eneste treffet i Google nemlig fra ditt innlegg her. Gratulerer, du har funnet opp ett nytt ord ;)

Skrevet

Hva gjør du så med såpa etterpå?

Anonymous poster hash: 9eb0a...1bf

Skrevet

Hva gjør du så med såpa etterpå? Anonymous poster hash: 9eb0a...1bf

Hun smelter den, vanner den litt ut og heller den i såpedispenserne på jobben hennes.
  • Liker 1
Skrevet

Hva gjør du så med såpa etterpå?

Anonymous poster hash: 9eb0a...1bf

Legger den på gjestetoalettet, antageligvis.

TS - er det ikke vanlig at prompen lukter...ja - promp? Har jeg spist rå løk og mye melkeprodukter kan jeg ikke være ute blant folk før etter et par dager, men ellers så lukter det ikke akkurat blomster av prompene mine da heller. Jeg trodde dette var ganske normalt?

Skrevet

Jøss dette har jeg aldri hørt om før. :ironi: Ellers kan du slutte å spise proteiner og mat som inneholder indoler for det er de matvarene som lager lukten. Lykke til!

Anonymous poster hash: 859e1...296

Skrevet

Jeg stusset over denne studieretningen - analorectomi. Hørtes ikke ut som et ordentlig ord. Søkte på dette i Google, og faktisk var det eneste treffet i Google nemlig fra ditt innlegg her. Gratulerer, du har funnet opp ett nytt ord ;)

Tviler du på min kunnskap? 

Skrevet

Tviler du på min kunnskap? 

Så denne "vennen" din studerer kirurgisk fjerning av endetarmer og har laget seg en egen fagterminologi for å beskrive inngrepene? Og på fritiden pleier han å penetrere endetarmen sin med såpestykker?

Jaja, hver sin lyst. Det er jo hyggelig at han har noe å gjøre om dagene.

Har du selv prøvd dette såpestykke-trikset eller stoler du blindt på "vennen" din?

Anonymous poster hash: 8f8f6...8bc

Skrevet

Haha.. Ja man hører faen meg så mye rart ;) man skal ikke ta alt man hører for god fisk nei!!

Anonymous poster hash: 65aed...29b

Skrevet

Mye rare folk her inne som ikke har et annet liv, og derfor sprer så mye tull .... Latterliig på demme's vegne :)

Anonymous poster hash: 65aed...29b
Skrevet

Dette skjedde med meg ganske ofte før, helt til en venn av meg som studerer analorectomi fortalte meg et lite tips om hvordan man kan løse det.

Jeg tror ordet du og vennen din leter etter er proktologi. Kanskje vennen din har havnet på feil studium?

Anonymous poster hash: 8f8f6...8bc

Skrevet

forstoppelse er å ikke få bæsje.

Anonymous poster hash: b3454...f2f
Skrevet

I de siste dagene har fisen min luktet skikkelig dritt (bokstavelig talt!), er dette et tegn på forstoppelse eller? 

Anonymous poster hash: 3c928...f52

Hahaha, så merkelig :fnise: .

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...