AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 kjøpte den store posen med frossne kyllingfileer fra first price her om dagen, og bare lurer på om det er veldig store fileer? når jeg frøys ned en og en var det jo litt forskjellige str på de, men de fleste var stooore føler jeg? Har spist to middager med dette til nå, da jeg har en filet og kanskje en halv pakke frosne grønnsaker, og jeg er jo mett i maaaaange timer etterpå. er egentlig litt redd for at det er altfor mye - (prøver å gå ned i vekt) fordi jeg føler jeg spiser en gigaporsjon! Hadde selvsagt vært sykt digg om det er innafor, men jeg vurderer jo om jeg må skjære fileene i to. Har ikke vekt så får ikke veid dem! Er det bare meg eller er fileene ganske store? (Pleier ikke spise så mye kyllingfilet så vet liksom ikke helt hva normalen er) Anonymous poster hash: 21ba3...49b
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Vet nok du best selv, du som kjøpte de. Måtte Gud være med deg.Amen Anonymous poster hash: 320d5...90e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 De er vel like store som prior og de andre merkene. Er lenge siden jeg har kjøpt noen av merkene, men kan ikke huske de var så mye større. Anonymous poster hash: daae4...64b
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Jo jeg synes selv de er ganske store Anonymous poster hash: bf5c3...0ca
Gjest Skrevet 28. september 2015 #5 Skrevet 28. september 2015 Del antall fileter i pakken på totalvekten (står på pakken). Og kjøp deg kjøkkenvekt. Det koster 200 kr og du slipper å lure i fremtiden.
urenluren Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 De er ganske store ja. Jeg pleier å dele dem opp Men hvis du prøver å gå ned i vekt kan det nok være lurt å investere i en kjøkkenvekt. Da slipper du å lure på det neste gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå