Gå til innhold

Blodpropp i hjernen.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen av dere som har hatt blodpropp i hjernen?

Jeg fikk en i sommer, og savner veldig noen andre unges erfaring.

Selv slapp jeg fra det uten utfall, men har blitt veldig redd for at det skal skje igjen.

Anonymous poster hash: 9a806...1ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du går vel på medisiner?

Anonymous poster hash: 0cfa3...982

Skrevet

Lurer på om det er noen av dere som har hatt blodpropp i hjernen?

Jeg fikk en i sommer, og savner veldig noen andre unges erfaring.

Selv slapp jeg fra det uten utfall, men har blitt veldig redd for at det skal skje igjen.

Anonymous poster hash: 9a806...1ac

Det skjønner jeg godt! Jeg har hatt en, hvor den sprakk og resulterte i to kraftige blødninger. Jeg overlevde, men har utfall ift det fysiske hvor jeg går dårlig osv. Har også perioder hvor jeg er dårligere enn andre perioder, men trening hjelper mye og er veldig viktig for å kunne opprettholde gangfunksjon.

Tenker ikke så på utfordringene proppen og blødningene har medført, men hender jeg blir veldig sint når jeg ikke får til ting osv. Sliter også litt med korttidshukommelse, men trener det opp. Merker den kan svikte i perioder med mye stress hvor det er mye som skal huskes på.  

Har levd med det hele livet, så vet ikke hvordan friske hadde det før det inntraff og takler det ganske greit. Trenger hjelp til endel småting som enkle hverdagslige oppgaver, men familien støtter meg og hjelper med de tingene de vet jeg ikke klarer selv :) 

Jeg er ikke noe redd for at det skal skje igjen, men risikoen er jo der. Kan ikke gå å tenke på det hele tiden, og må bare takle det hvis det skjer igjen :)

Forstår at du er bekymret. Ønsker deg lykke til videre! :)

Anonymous poster hash: 2f79a...ac4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...