AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #61 Skrevet 3. oktober 2015 Og etter feministene har fått det som de ville, så blir det pinadø klagd på at menn er for femi Anonymous poster hash: 29716...81c Her på forumet er det jo menn som hovedsakelig klager på feminisering av menn, og ikke feminister eller andre kvinner. Sikkert 80% av tråder som omhandler hvor grusomt feminine gutter og menn er i dag er startet av menn og har flest innlegg av menn. Og da også typisk de sammen mennene på nytt og på nytt. Jeg tror det hele bunner i at samfunnet ikke lenger krever at vi er fysisk aktive for å få ting gjort. Menn flest får ikke lenger arbeidsmuskler og må gå på treningssenter for å trene, noe som betyr at de enten trener målbevisst mot bodybuilder/bolekropp eller lar være å trene og får en tynn eller mykere fysikk. Både kvinner og menn påvirkes av en mye lettere hverdag med mange hjelpemidler som sparer både energi og tid, og dette gir ekstra tid til å dyrke utseendet, som igjen gjør at menn beveger seg inn på områder som tidligere var typisk kvinner; jåleri og utseendefiksering. I dag som for hundre år siden vil man vel gjerne også se forskjell på menn i høye stillinger med mye penger (mer jålete) og menn i mer lavtlønnsyrker som krever mer fysisk arbeide. Menn som kjører søppel eller jobber i veivesenet er vel neppe like jålete og "feminine" som menn i typiske kontorjobber eller på kaffebarer. Jeg tror også flere av mennene som starter denne typen tråder har en rimelig selektiv hukommelse da menn før i tiden ikke nødvendigvis var så supermacho av utseende: 1920-tallet 1930-tallet 1940-tallet 1950-tallet 1960-tallet 1970-tallet Jeg synes generelt sett at menn ser ut nå som før; forskjellige grader av jåleri. På samme måte som at noen damer er superjålete mens andre er mer avslappet og kan i noens øyne bli sett på som lite feminine. Anonymous poster hash: ba8be...4eb 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #62 Skrevet 4. oktober 2015 Her på forumet er det jo menn som hovedsakelig klager på feminisering av menn, og ikke feminister eller andre kvinner. Sikkert 80% av tråder som omhandler hvor grusomt feminine gutter og menn er i dag er startet av menn og har flest innlegg av menn. Og da også typisk de sammen mennene på nytt og på nytt. Jeg tror det hele bunner i at samfunnet ikke lenger krever at vi er fysisk aktive for å få ting gjort. Menn flest får ikke lenger arbeidsmuskler og må gå på treningssenter for å trene, noe som betyr at de enten trener målbevisst mot bodybuilder/bolekropp eller lar være å trene og får en tynn eller mykere fysikk. Både kvinner og menn påvirkes av en mye lettere hverdag med mange hjelpemidler som sparer både energi og tid, og dette gir ekstra tid til å dyrke utseendet, som igjen gjør at menn beveger seg inn på områder som tidligere var typisk kvinner; jåleri og utseendefiksering. I dag som for hundre år siden vil man vel gjerne også se forskjell på menn i høye stillinger med mye penger (mer jålete) og menn i mer lavtlønnsyrker som krever mer fysisk arbeide. Menn som kjører søppel eller jobber i veivesenet er vel neppe like jålete og "feminine" som menn i typiske kontorjobber eller på kaffebarer. Jeg tror også flere av mennene som starter denne typen tråder har en rimelig selektiv hukommelse da menn før i tiden ikke nødvendigvis var så supermacho av utseende:1920-tallet1930-tallet1940-tallet1950-tallet1960-tallet1970-tallet Jeg synes generelt sett at menn ser ut nå som før; forskjellige grader av jåleri. På samme måte som at noen damer er superjålete mens andre er mer avslappet og kan i noens øyne bli sett på som lite feminine.Anonymous poster hash: ba8be...4eb Hører hele tiden at kvinner vil ha en manne mann...Anonymous poster hash: 69a80...aac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå