Gå til innhold

Gidder ikke mer

Fremhevede innlegg

Skrevet

De dagene jeg er langt nede, kan jeg bestemme meg for å huske hva jeg følte etc for å ha noe og si til psykologen, noe å jobbe med. Går dit 1 gang pr uke :) (nei, faktisk 1 gang pr mnd siden hun er sjuk hele jævla tida og avlyser oftere enn hun skifter underbukser)

Men orker ikke mer. Får jatt. Pjatt. Dumme "tips" og ingen plan. Føler jeg sitter og snakker med en robot.

Og så går det en uke eller to, så er vedkommende søren meg syk. Igjen!!!!!!! Og hele dritten starter på nytt, sliter med sosial angst og hjertebank i en uke før neste time fordi jeg ikke kjenner psykologen lenger pga fravær. Hjelp.

Ingen kan hjelpe meg. Alle svikter.

Anonymous poster hash: 58c38...261

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bytt psykolog?

Skrevet

bytt psykolog?

Til hvem? Tenk om jeg får en ond psykolog

Skrevet

Liten sjanse for det. Tenk om du får en hyggelig som møter til timene deres

Skrevet

det kan da umulig bli værre en hu du har nå?

jeg er jo så heldig å ha en helt fantastisk psykolog som kjører på og nå har jeg den 4. timen min og allerede har hun kontaktet en spesialist innenfor det jeg har problemer med. tror du vil ha godt av et bytte :)

Anonymous poster hash: 3e12d...b0b

Skrevet

Sannsynligheten er større for at du får en psykolog som kan gjøre jobben sin og som har et godt immunforsvar som ikke er borte hele tiden.

• Liker 1
Skrevet

Bytt psykolog med en gang. Mest sannsynlig får du en mye bedre psykolog. Håper det ordner seg  :hug:

Skrevet

Jeg tror at de fleste psykologer har valgt yrket sitt med et ønske om å hjelpe andre, med et fåtall av unntak, så jeg tror sjansen er stor for at du vil bli fornøyd med et bytte av psykolog. Ta kontakt med ledelsen på poliklinikken og forklar at det ikke blir noen kontinuitet i terapien og at den ikke gjør deg bedre/friskere.

Lykke til :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...