Gå til innhold

Mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal på sesjon del 2 i morgen, og har selvfølgelig mensen...

Syns det er flaut/ubehagelig fordi jeg må gjøre fysisk løpetest, liker ikke løpe med mensen + en lege skal se meg i undertøy. Kommer jo til å se at jeg hard bind på, er det andre som syns det er flaut at andre ser du har mensen på den måten? :P

Anonymous poster hash: 35d90...f63
Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Hva med å bruke tampong, og så et bind som ikke har vinger? Da synes det jo ikke. 

Skrevet

bruk tampong

Anonymous poster hash: c59ed...195
Skrevet

mensen er helt naturlig?

Anonymous poster hash: b2e4f...fb2
  • Liker 1
Skrevet

Skal på sesjon del 2 i morgen, og har selvfølgelig mensen...

Syns det er flaut/ubehagelig fordi jeg må gjøre fysisk løpetest, liker ikke løpe med mensen + en lege skal se meg i undertøy. Kommer jo til å se at jeg hard bind på, er det andre som syns det er flaut at andre ser du har mensen på den måten? :P

Dette klarer du!

Anonymous poster hash: 105ce...5f6

Skrevet

Jeg måtte ikke vise meg i undertøy på sesjon? Og løpetesten varer maks 15 min. Om du likevel er redd for at noen skal se bindet ditt kan du jo bruke tampong istedenfor :) 

• Liker 1
Skrevet

Ahh, føler med deg! Skal snart inn på sesjon del 2 selv, og tanken på å ha mensen under det hele er fæl.

Du får bare tenke på at legen har nok sett verre enn ei jente som bruker bind, haha. H.n bryr seg nok ikke.  :laugh:

Gjest Badebuksa
Skrevet

Ahh, føler med deg! Skal snart inn på sesjon del 2 selv, og tanken på å ha mensen under det hele er fæl.

Du får bare tenke på at legen har nok sett verre enn ei jente som bruker bind, haha. H.n bryr seg nok ikke.  :laugh:

har nok sett en mann med mensen!
Skrevet

En lege som ikke takler en pasient eller en jente med mens bør ikke jobbe med kvinner og heller ikke som lege.

Husk på at du kan ikke unngå mensen om du skal i militæret. Du er ikke alene om å mestruere.

Anonymous poster hash: 320f1...0a0

• Liker 2
Skrevet

har nok sett en mann med mensen!

Tja, en kompis av meg(tidligere jente) får fortsatt mensen.. så godt mulig det!  :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg trengte ikke å kle av meg på sesjonen. Fikk bare spørsmål om jeg hadde noen helseplager og tok en synstest inne hos legen. Dett var dett! 

Når det er sagt: skal du av med klærne er ikke det noe problem. Legene er proffe, og tenker ikke på om du skulle ha mensen (og tipper de har sett mer blod enn hva som kommer i løpet av ei uke). 

Endret av Evans
Skrevet

Bruker tampong ja, men bind uten vinger vil vel ikke holde seg like godt på plass som bind med vinger? 

Skrevet

Bruker tampong ja, men bind uten vinger vil vel ikke holde seg like godt på plass som bind med vinger? 

Men du trenger da ikke bind hvis du bruker tampong? Skift tampong så seint som mulig hvis du er redd for å blø gjennom. 

Skrevet

Klarer du ikke sesjon 2 med mensen, klarer du ikke forsvaret med mens heller. Enkelt og greit

Anonymous poster hash: e430b...f2a

Skrevet

altså det der må du bare takle :P er du redd for å blø igjennom tampong så bruk den rosa eller noe. å du burde heller ikke merke noe av det med mindre du sliter veldig med kramper. uansett så har du ikke noe valg om du skal komme deg igjennom tjenesten :P

Anonymous poster hash: 4fd28...0f3
Skrevet

Jeg hadde brukt tampong og bind. Men så synes ikke jeg det er flaut om det synes heller. Har faktisk vært på GU med mensen to ganger, null problem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...