Gå til innhold

Hvor treffe bra jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jenter driver vel med så mangt. Hvilken alder er det snakk om?

Anonymous poster hash: 31909...e5e

Jeg er 30.

Anonymous poster hash: 4f1e5...3fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med i kirken eller på andre type interesse-samlinger?

Anonymous poster hash: 5427b...8f5

Wtf ? 

Beste tipset jeg har sett noengang her inne. Med all respekt til dere religiøse kirkefolk

Anonymous poster hash: f5290...77b

Skrevet

Kanskje en god idé, men vil jenter bli kontaktet der? 

Anonymous poster hash: f8d65...982

Åh, jeg hadde elska å bli sjekka opp på bokhandelen eller biblioteket. 

Anonymous poster hash: 95f23...c90

• Liker 1
Skrevet

Trener - enten idrett, treningssenter el.l. Jeg trener hos Barry's Bootcamp.

Ellers med venner. Bursdager, middager, fester, reise, konserter.

Anonymous poster hash: be34c...10b

Prøvd fjellsportsgruppa i turistforeningen?

Anonymous poster hash: bb84f...6f8

Skrevet

I kirken er det mye bra jenter med gode verdier. Møtt et par sånne, og de var sprudlende, blid, omsorgsfull og kjærlig. Ei jente må være godhjertet, bry seg om andre, snill osv osv.:)

Anonymous poster hash: 7df64...e04

Skrevet

Åh, jeg hadde elska å bli sjekka opp på bokhandelen eller biblioteket. 

Anonymous poster hash: 95f23...c90

Sjekket opp på hvilken måte? Hvordan gjøre det uten å bli creepy?

Anonymous poster hash: f8d65...982

Skrevet

Frivillige organisasjoner. Friluftsliv relaterte grupper/aktiviteter.

F.eks. røde kors, gå fra hytte til hytte med turistforeningen.

Skrevet

Kvinner som driver med ting jeg er interessert i. 99% menn overalt.

Hvilke ting er det da?

Anonymous poster hash: 5dc34...f3c

Skrevet

Hvilke ting er det da?

Anonymous poster hash: 5dc34...f3c

Idrett (kjønnssegregert, bare menn i klubben), ølbrygging (mest med venner, men har vært på kurs og, ingen kvinnelige deltagere), brettspill/kortspill/krigsspill (med i to foreninger, nesten utelukkende menn der), hobbyelektronikk, type småprosjekter med lodding og fiksing (aldri møtt en kvinne med interesse for det), og så alt det vanlige da, som musikk og film og bøker.

Skrevet

Idrett (kjønnssegregert, bare menn i klubben), ølbrygging (mest med venner, men har vært på kurs og, ingen kvinnelige deltagere), brettspill/kortspill/krigsspill (med i to foreninger, nesten utelukkende menn der), hobbyelektronikk, type småprosjekter med lodding og fiksing (aldri møtt en kvinne med interesse for det), og så alt det vanlige da, som musikk og film og bøker.

- Ta deg en løpetur ute. Hvis en dame sitter et sted og drikker vann kan du fint gå og si hei, så lenge du ikke er for creepy.

- Drikk øl ute tidlig på kvelden en ukedag. Helt sikkert en dame eller to i lokalet.

- Spill spill på et utested med en kompis. Se om det er to venninner der og spør om de vil bli med. Evt. gå et sted med Shuffleboard og finn to damer og si at du gjerne vil spandere spillet om de blir med.

- Fisking finner jeg ikke interessant, så her har jeg ikke mye forslag.

- Musikk, film og bøker - bruk biblioteket, bokhandelen, Cinemateket i Oslo hvis du bor der, dra på quiz med disse temaene. 

Vær litt kreativ rett og slett.

Anonymous poster hash: 29eb1...282

Skrevet

Idrett (kjønnssegregert, bare menn i klubben), ølbrygging (mest med venner, men har vært på kurs og, ingen kvinnelige deltagere), brettspill/kortspill/krigsspill (med i to foreninger, nesten utelukkende menn der), hobbyelektronikk, type småprosjekter med lodding og fiksing (aldri møtt en kvinne med interesse for det), og så alt det vanlige da, som musikk og film og bøker.

Hvis interessene dine er spesifikt mannsdominerte så må du rett og slett heller treffe kvinner sosialt. Enten bedriv interessene på andre steder der det er kvinner, eller tilbring mer tid sosialt med venner utenom disse aktivitene. Om du har mange kompiser så har jo noen av dem sikkert dame og hun har kanskje venninner du kan treffe. 

Skrevet

- Ta deg en løpetur ute. Hvis en dame sitter et sted og drikker vann kan du fint gå og si hei, så lenge du ikke er for creepy.

- Drikk øl ute tidlig på kvelden en ukedag. Helt sikkert en dame eller to i lokalet.

- Spill spill på et utested med en kompis. Se om det er to venninner der og spør om de vil bli med. Evt. gå et sted med Shuffleboard og finn to damer og si at du gjerne vil spandere spillet om de blir med.

- Fisking finner jeg ikke interessant, så her har jeg ikke mye forslag.

- Musikk, film og bøker - bruk biblioteket, bokhandelen, Cinemateket i Oslo hvis du bor der, dra på quiz med disse temaene. 

Vær litt kreativ rett og slett.

- Jeg hater å løpe, det er derfor jeg trener andre ting.

- Selvsagt er det damer på puber.

- Altså, spiller ikke ludo heller da. Er snakk om mer kompliserte ting som tar tid, plass, godt lys og mye konsentrasjon.

- Vært med på en del quiz, spesielt i studietiden, men synes aldri det var særlig gøy. Liker ikke kunnskapsspill, verken quiz eller TP. På biblioteket her er det bare gamle folk, småbarn og innvandrere.

Hvis interessene dine er spesifikt mannsdominerte så må du rett og slett heller treffe kvinner sosialt. Enten bedriv interessene på andre steder der det er kvinner, eller tilbring mer tid sosialt med venner utenom disse aktivitene. Om du har mange kompiser så har jo noen av dem sikkert dame og hun har kanskje venninner du kan treffe. 

Jeg har ingen kompiser som liker å gå ut. Treffer dem bare gjennom aktiviteter.

Skrevet

- Altså, spiller ikke ludo heller da. Er snakk om mer kompliserte ting som tar tid, plass, godt lys og mye konsentrasjon.

- Vært med på en del quiz, spesielt i studietiden, men synes aldri det var særlig gøy. Liker ikke kunnskapsspill, verken quiz eller TP. På biblioteket her er det bare gamle folk, småbarn og innvandrere.

Jeg har ingen kompiser som liker å gå ut. Treffer dem bare gjennom aktiviteter.

Da må du utvide nettverket ditt. Har du ingen venner fra studietiden eller kolleger som tar en tur heller? En bytur, fest eller bursdag iblant må til om du i det hele tatt skal eksponeres for nye kvinner.

Skrevet

Her mistet jeg all lyst til å hjelpe deg noe mer. 

• Liker 2
Skrevet

Her mistet jeg all lyst til å hjelpe deg noe mer. 

Hvorfor det? Jeg svarer jo bare ærlig hva jeg liker.

• Liker 1
Skrevet

Da må du utvide nettverket ditt. Har du ingen venner fra studietiden eller kolleger som tar en tur heller? En bytur, fest eller bursdag iblant må til om du i det hele tatt skal eksponeres for nye kvinner.

Alle kollegene er godt etablerte og mye eldre enn meg, og har ikke kontakt med noen fra studiene. Selvsagt har du helt rett. Jeg bare påpekte at "involver deg i noe på fritida" er et vanskelig råd når det er så mange greier som er nesten 100% menn.

Skrevet

Fordi du fremstår som veldig lite villig til å bevege deg litt utenfor den vante komfortsonen din. Jeg forstår jo at du ikke sitter og spiller Ludo på avansert nivå, men jeg så brettspill-interessen din som en metode for å bli kjent med damer på et utested. Mange utesteder har f.eks backgammon eller sjakk, hvis du hadde fått med en dame på det kan du se ann interessen hennes og nevne andre spill du driver med. 

Men jeg gidder ikke skrive mer i denne tråden, du kommer med mye unnskyldninger til de som prøver å hjelpe deg.

Skrevet

Du har virkelig kuppet tråden.

Hvor ble det egentlig av ts?

Anonymous poster hash: 31909...e5e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...