AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #1 Skrevet 28. september 2015 Hvor kan jeg treffe bra jenter som ikke bare spiller på utseendet sitt? På Tinder og nettdatingsider poster de aller fleste kun noen deilige bilder av seg selv og skriver i beste fall noen korte setninger med overfladisk svada. Er det sånn at disse mener at hele verdien sin ligger i utseendet? Anonymous poster hash: f8d65...982 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #2 Skrevet 28. september 2015 Hva med i kirken eller på andre type interesse-samlinger? De færreste jenter legger hele verdien sin i utseendet, og jeg syntes det er mere overfladisk av deg enn de å ta det for gitt at de kun har utseende å komme med ut i fra en nettdatingsprofil fordi de har valgt et pent bilde av seg og ikke føler seg trygg nok til å skrive lange avviklinger om hvem de er og hva de drømmer om i livet i profilteksten sin. Anonymous poster hash: 5427b...8f5 6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #3 Skrevet 28. september 2015 Du finner meg i skogen, ved vannet (fisker). sitter ofte å leser på cafè,på jobb.treningssenter, ute på byen til tider. Mitt tips er å gjøre ting du liker. så finner du sikkert noen der som liker det samme:) Anonymous poster hash: b15ad...321 6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #4 Skrevet 28. september 2015 Hva med i kirken eller på andre type interesse-samlinger? Ja, kanskje en god idé. ""jeg syntes det er overfladisk av deg å ta det for gitt at de kun har utseende å komme med ut i fra en nettdatingsprofil fordi de har valgt et pent bilde av seg og ikke føler seg trygg nok til å skrive lange avviklinger om hvem de er og hva de drømmer om i livet i profilteksten sin" Hør her, hva slags menn tror du tar kontakt med deg hvis utseendet ditt er alt du viser frem i profilen din? Anonymous poster hash: f8d65...982 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #6 Skrevet 28. september 2015 På bokhandelen. Kanskje en god idé, men vil jenter bli kontaktet der? Anonymous poster hash: f8d65...982
Artemiss Skrevet 28. september 2015 #7 Skrevet 28. september 2015 Kanskje en god idé, men vil jenter bli kontaktet der? Anonymous poster hash: f8d65...982 Tja, hvorfor ikke? Du kan jo spørre om boka de holder/leser i! Det er jo en fin måte å bryte isen på. 1
Anoia Skrevet 28. september 2015 #8 Skrevet 28. september 2015 1. Finn en aktivitet du liker godt å drive med. 2. Oppsøk lokal gruppe/forening som også driver med dette. 3. Bli kjent med kvinnene i miljøet på en vennskapelig, ikke-creepy måte - kanskje du finner tonen med noen. 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2015 #9 Skrevet 28. september 2015 1. Finn en aktivitet du liker godt å drive med. 2. Oppsøk lokal gruppe/forening som også driver med dette. 3. Bli kjent med kvinnene i miljøet på en vennskapelig, ikke-creepy måte - kanskje du finner tonen med noen. God idé. Anonymous poster hash: f8d65...982
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #10 Skrevet 29. september 2015 1. Finn en aktivitet du liker godt å drive med. 2. Oppsøk lokal gruppe/forening som også driver med dette. 3. Bli kjent med kvinnene i miljøet på en vennskapelig, ikke-creepy måte - kanskje du finner tonen med noen. Akk, det er jo aldri kvinner i miljøene. Anonymous poster hash: 4f1e5...3fc
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #11 Skrevet 29. september 2015 Akk, det er jo aldri kvinner i miljøene. Anonymous poster hash: 4f1e5...3fc Hva er det ikke??? Anonymous poster hash: 31909...e5e
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #12 Skrevet 29. september 2015 Hva er det ikke??? Anonymous poster hash: 31909...e5e Kvinner som driver med ting jeg er interessert i. 99% menn overalt. Anonymous poster hash: 4f1e5...3fc
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #13 Skrevet 29. september 2015 Utifra hvor mye menn faktisk bryr seg om kvinners utseende, synes jeg ikke det er rart at kvinner spiller på det. Veldig mange menn er nesten slaver til et pent ansikt og en flott kropp, og man legger jo frem det man får respons på. Hvis du ikke bryr deg om utseende blir jo ting lettere for deg, ettersom du får mindre konkurranse. Du kan treffe jenter hvor som helst, men det beste er ofte gjennom felles venner. Idrett og organisasjoner er en annen mulighet. Anonymous poster hash: be34c...10b 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #14 Skrevet 29. september 2015 Kvinner som driver med ting jeg er interessert i. 99% menn overalt. Anonymous poster hash: 4f1e5...3fc Kanskje du kan utvide interessefeltet ditt? Anonymous poster hash: 31909...e5e
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #15 Skrevet 29. september 2015 Kanskje du kan utvide interessefeltet ditt? Anonymous poster hash: 31909...e5e Det er kjempevidt, har knapt tid til alt jeg driver med, men det er enten soloting (eller med venner, ikke foreninger), eller ekstremt mannsdominert. Hva er det jenter driver med, bortsett fra dans og hest? Anonymous poster hash: 4f1e5...3fc
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #16 Skrevet 29. september 2015 Hva er det jenter driver med, bortsett fra dans og hest? Anonymous poster hash: 4f1e5...3fc Trener - enten idrett, treningssenter el.l. Jeg trener hos Barry's Bootcamp. Ellers med venner. Bursdager, middager, fester, reise, konserter. Anonymous poster hash: be34c...10b
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #17 Skrevet 29. september 2015 Trener - enten idrett, treningssenter el.l. Jeg trener hos Barry's Bootcamp. Ellers med venner. Bursdager, middager, fester, reise, konserter. Anonymous poster hash: be34c...10b Alle mine venninner sier de HATER at menn snakker til dem på treningsstudio. Anonymous poster hash: 4f1e5...3fc
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #18 Skrevet 29. september 2015 Det er kjempevidt, har knapt tid til alt jeg driver med, men det er enten soloting (eller med venner, ikke foreninger), eller ekstremt mannsdominert. Hva er det jenter driver med, bortsett fra dans og hest? Anonymous poster hash: 4f1e5...3fc Jenter driver vel med så mangt. Hvilken alder er det snakk om? Anonymous poster hash: 31909...e5e
Charmander Skrevet 29. september 2015 #19 Skrevet 29. september 2015 Alle mine venninner sier de HATER at menn snakker til dem på treningsstudio. Anonymous poster hash: 4f1e5...3fc Det gjør de egentlig ikke, om du approacher de på en måte som gjør at du ikke er creepy. Slik jeg forstår det er de der for å trene så man må passe veldig på akkurat det. Med de jeg ønsker å prate med kan det være at jeg f. eks spør om de kan hjelpe meg på siste reppen eller noe som er helt "vanlig" og situasjonsbestemt. Deretter er man på hils og kan ta det derfra.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #20 Skrevet 29. september 2015 Alle mine venninner sier de HATER at menn snakker til dem på treningsstudio. Anonymous poster hash: 4f1e5...3fc Jeg trener som sagt på Bootcamp og det er litt annerledes enn treningsstudio. Jeg hadde ikke hatt noe imot om en fyr slo av en prat med meg på en vennlig måte. Sånn er det jo ellers og. Man sjekker ikke opp folk mens de er midt i noe, men dersom du har sett samme jente på treningsstudio noen ganger, smil til henne og se om du får slått av en prat på vei ut. Anonymous poster hash: be34c...10b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå