Gå til innhold

Facebook nede?

Fremhevede innlegg

Skrevet

søren!!!!! jeg holdt akkurat på med noe viktig selv, irriterende!

Anonymous poster hash: 19fb1...c31
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sendte akkurat melding på facebook til fyren jeg liker. :P Faaaen daaaaaa :grine:

Anonymous poster hash: 27da8...ff0
  • Liker 1
Skrevet

Ja, facebook er nede for øyeblikket.

Skrevet

Jeg sendte akkurat melding på facebook til fyren jeg liker. :P Faaaen daaaaaa :grine:

Uffda :( får håpe han har trøbbel med fb også da.

Anonymous poster hash: 3a3d8...9af

Skrevet

Kommer sikkert snart tilbake :)

Skrevet

Uffda :( får håpe han har trøbbel med fb også da.

Han har ikke facebook, bare messenger. Så vet ikke om han får meldingen eller ikke :sinnatagg:  

Skrevet

Hva er galt da egentlig??

Anonymous poster hash: 19fb1...c31
Skrevet

Han har ikke facebook, bare messenger. Så vet ikke om han får meldingen eller ikke :sinnatagg:  

Der fikk jeg svar! Ser ut til at messenger fungerer ihvertfall:p

Skrevet

JA OG JEG KLIKKERRR :sur:

Samme her! Den har fryst hos meg, men jeg ser at jeg har fått 5 varsler og en melding fra en fyr jeg har et litt godt øye til. Jeg er så nysgjerrig!!!!

Anonymous poster hash: b1023...1f5

Skrevet

Der fikk jeg svar! Ser ut til at messenger fungerer ihvertfall:p

Så bra! :)

Skrevet

Messenger har klikka helt her. Prøvde å avtale å møte en fyr nå men ble bare rot. Krise!! Haha.

Anonymous poster hash: 50b2e...a69

Skrevet

Og Tinder er så klart nede også. Haha. Tror jeg legger meg jeg.

Anonymous poster hash: 50b2e...a69

Skrevet

Vi tåler vel en kveld uten FB? hehe, sitter her og savner .... tullete gavedelinger, pusevideoer, bilder fra fjellturene/Paris/USA til vennene mine og hvor glad de er i familien sin osv osv... :biggrin:

Skrevet

oppe igjen nå.  og folkens, skaff dere hjelp. å reagere såpass er ikke sunt! Facebook rakk ikke å falle ut litt før det var 2 tråder laget om det, her inne. Facebook,Instagram og snapchat har bare vært borte noen min for å laste ned alt av bilder alle har sendt og mottatt. ikke noe krise. pust med magen.

Anonymous poster hash: d0ac2...c08
  • Liker 2
Skrevet

Vi tåler vel en kveld uten FB? hehe, sitter her og savner .... tullete gavedelinger, pusevideoer, bilder fra fjellturene/Paris/USA til vennene mine og hvor glad de er i familien sin osv osv... :biggrin:

Tja... Nesten alt av informasjon vedrørende studiet mitt, faggrupper, studentorganisasjoner og arrangementer går via Facebook. I morgen skal jeg ha caseundervisning, og oppgavene vi skal ha forberedt ligger på Facebook.  :bond:  Venter og venter.... Men pusevideoene og videoer av de nye snapchatfunksjonene er også selvsagt et savn.  :jepp:

Anonymous poster hash: b1023...1f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...